Bezpečnostní mezera v MMORPG World of Warcraft způsobila smrt všech postav v hlavních městech na několika oficiálních serverech.
V neděli se na foru ke hře World of Warcraft (dále jen „WoW“) objevilo vlákno zabývající se úsměvným incidentem, ke kterému došlo na několika evropských serverech.
Při něm v hlavních městech virtuálního světa Azeroth, Orgrimmaru a Stormwindu, naráz zemřely všechny online postavy včetně většiny tzv. „NPC“, tedy non-player characters.
Blizzard Entertainment, tvůrce hry, bere takové incidenty velmi vážně, a tak odstartoval vyšetřování. Později potvrdil své prvotní domněnky, že šlo o útok několika jedinců. Zároveň brzy vydal hotfix, který, převzato z oficiální zprávy, „by měl znemožňovat opakování podobné události.“
Další podrobnosti o útoku Blizzard neposkytl. Podle zpráv hráčů této kdysi velmi oblíbené online multiplayerové hry WoW funguje dále tak, jak má.
WoW je nejúspěšnější MMORPG (Massive-Multiplayer Online Role-Playing Game) i přes dlouhotrvající odliv platících hráčů.