Yahoo v létě spustí vlastní konkurenci YouTube

Společnost Yahoo podle nových informací v posledních měsících vede žhavé diskuze s tvůrci a distributory videí o možnosti dodávání jejich obsahu pro nového konkurenta YouTube, jenž má být spuštěn v létě.

Podle portálu Ad Age mělo Yahoo v plánu představit službu již během prezentace pro inzerenty konané minulý měsíc, problémy se smlouvami, které se týkaly dodávání obsahu ale celý projekt o několik měsíců opozdily.

Služba Yahoo, podobně jako YouTube, nabídne videa na vlastních kanálech tvůrců a prohlížeč služby bude moct být vkládán do jiných webových stránek. Yahoo doufá, že bude schopné konkurenčnímu YouTube odlákat uživatele díky nabídce znatelně vyšších příjmů z reklamy.

Google si bere z příjmů svých partnerů z reklam na YouTube 45 % a Yahoo má podle Ad Age nabídnout číslo, které bude více ve prospěch samotných partnerů. Yahoo má o vstup na trh s digitálním videem zájem již nějakou dobu. Pod vedením Marissy Mayerové se tento internetový gigant pokusil koupit portál s videem Dailymotion, avšak kvůli odporu francouzské vlády od akvizice nakonec upustil. Krátce poté se firma začala zajímat o službu Hulu.

Exit mobile version