Čistá ztráta činila 1,2 miliardy dolarů.
Americká společnost Twitter ve druhém čtvrtletí výrazně a nad očekávání zvýšila počet uživatelů. Tržby jí přesto vinou slabých příjmů z reklamy klesly meziročně o 19 procent na 683 milionů dolarů (15,6 miliardy Kč). Provozovatel stejnojmenné komunikační platformy to včera uvedl v tiskové zprávě.
Tržby z reklamy, které představují zdaleka největší díl příjmů firmy, se snížily o 23 procent na 562 milionů dolarů.
Čistá ztráta činila 1,2 miliardy dolarů, zatímco provozní ztráta představovala 124 milionů dolarů. Loni byla tato hodnota ještě v zisku, který činil 76 milionů dolarů.
Společnost sice těžila ze zvýšené potřeby internetové komunikace v období pandemie, ta jí ale zase ubrala příjmy z reklamy, protože firmy kvůli nejistým ekonomickým vyhlídkám šetří.
Počet denních uživatelů sítě, kterým se zobrazuje reklama, se zvýšil o 34 procent na 186 milionů, což je nejprudší roční nárůst v historii firmy. Analytici odhadovali, že uživatelů bude o deset milionů méně.
Akcie firmy v reakci na výsledky hospodaření ještě před začátkem obchodování vykazovaly růst zhruba o šest procent.