Společnost Twitter včera oznámila, že malé a střední firmy mimo Spojené státy nyní mohou na její sociální síti využívat novou formu cílených reklam.
Firmy v Evropě a Kanadě nyní mohou kupovat tzv. „promoted ads“, neboli reklamy které lze cílit na uživatele. K těmto reklamám měli až doposud přístup pouze společnosti ve Spojených státech a podle mluvčího Twitteru bude služba již brzy rozšířena do celého světa.
Twitter minulý týden úspěšně vstoupil na burzu, když dokázal od investorů získat 1,8 miliardy dolarů. Nyní má společnost tržní hodnoto okolo čtyřiadvaceti miliard dolarů.
Twitter, jehož příjmy v uplynulém roce dosáhly 317 milionů dolarů, vydělává převážně na reklamních balíčcích, které prodává přímo velkým společnostem a mezinárodním značkám jako Verizon nebo Samsung. Analytici však již delší dobu poukazovali na to, že společnost má velký potenciál prodávat reklamu i menším firmám. Twitter proto na tato slova reagoval zavedením možnosti nákupu cílené reklamy.