S tím, jak se uživatelé přesouvají z desktopu na mobilní zařízení, se sem přesouvají také inzerenti. Podle nové studie společnosti eMarketer množství peněz investovaných do mobilní reklamy meziročně vzrostlo o 105 %.
Inzerenti v roce 2013 do mobilní reklamy investovali téměř 18 miliard dolarů, což je o 105 % více, než v roce 2012 a očekává se, že v tomto roce bude meziroční nárůst 75% na 31,5 miliard dolarů. Mobilní reklamy mají v roce 2014 mít 25% podíl na všech reklamách. Nejvíce si z příjmů z reklam na mobilních zařízeních stále ukrajuje Google – v minulém roce to bylo 49,3 %. Toto číslo je však o něco menší, než v roce 2012 a očekává se, že poklesne i v tomto roce.
Čím dál větší podíl na příjmech z mobilních reklam má naopak Facebook: z 5,4 % v roce 2012 se minulý rok dostal na 17,5 %. Růst by měl samozřejmě pokračovat i nyní a eMarketer očekává, že v roce 2014 si Facebook z pomyslného koláče ukrojí 21,7 %. Příjmy z mobilních reklam v roce 2012 reprezentovaly pouze 11 % jeho příjmů, přičemž o rok později to již byla téměř polovina v tomto roce by měly dosáhnout dokonce 63 % z celku.