Operátor T-Mobile má dnes od rána výpadek interních systémů. Nejsou dostupné například webové stránky se samoobsluhou Můj T-Mobile, mobilní aplikace Můj T-Mobile, zákaznické systémy v prodejnách. Hovory, textové zprávy a data fungují bez omezení. ČTK to řekl Jiří Janeček z tiskového oddělení.
„V současné době evidujeme výpadek interních aplikací T-Mobile, jenž byl způsobem pádem diskového pole. Výpadek postihl všechny obslužné kanály operátora, včetně samoobslužných. Na odstranění závady se intenzivně pracuje,“ řekl Janeček odpoledne ČTK. Před 22:00 uvedl, že výpadek stále trvá a zatím není jasné, kdy bude odstraněn.
Podle neoficiálních informací z firmy může nefunkčnost o několik hodin protáhnout to, že na nové disky bude potřeba nahrát data.
T-Mobile Czech Republic je s 6,3 milionu mobilních zákazníků jedničkou na českém trhu. Operátor je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom.
Opravdu je to polem? Chcíply rotační nebo SSD disky? Selhal RAID, řadiče nebo obsluha si nevšimla, že má prohodit vadný disk za nový? Který výrobce vydal vadnou aktualizaci a nebude se k tomu hlásit? Nebo je tam něco jiného?