Google celosvětově spustil na Google+ oficiální profily pro firmy, organizace a jejich jednotlivé značky. Google+ tak začíná připomínat Facebook jako nikdy dříve.
Výhoda firemních profilů na Google+ spočívá především v tom, že se jedná o docela dobře zaindexovanou landing page, na kterou uživatel přistane po zadání relevantního dotazu přímo z dominantního vyhledávače.
V České republice se do uvedení Stránek Google+ zapojilo hned několik významných organizací, firem a institucí z kultury, médií i byznysu. Prvními dvěmi organizacemi byly Národní knihovna a Česká televize. První českou komerční společností, která se na Stránkách Google+ objevila a uživatelé si ji tak mohli do svých kruhů přidat, se pak stala internetová nákupní galerie Mall.cz.
Dnes spuštěné Stránky Google+ navazují na více než stovku vylepšení v tomto projektu, které Google v průběhu několika měsíců od jeho spuštění představil. Více než 40 milionů stávajících uživatelů Google+ po celém světě se teď může díky Stránkám Google+ snadno spojit se svou oblíbenou firmou, organizací nebo komunitou.
Stránky Google+ jsou k dispozici firmám a organizacím, které chtějí využít nové online technologie pro kontakt a komunikaci se svými zákazníky, uživateli či fanoušky. Stránky nabízejí soubor nástrojů, jejichž pomocí mohou organizace informovat o novinkách a sdílet různé formáty informací.
K tomu, aby firmy a organizace mohly Stránky Google+ používat, stačí, aby si v několika jednoduchých krocích založily vlastní Stránku Google+ (záložka Vytvořte stránku Google+) a začaly sdílet informace a příspěvky, jimiž zaujmou uživatele Google+.
Mezi nové nástroje patří i tlačítko +1, které zákazníkům umožní firmu nebo organizaci doporučit v rámci Vyhledávání Google nebo webech třetích stran, přičemž doporučení se zobrazí přátelům zákazníka. Dalším je ikona Google+, kterou mohou firmy umístit na vlastních webových stránkách a propojit je tak s vlastní Stránkou Google+.
Uživatelé mohou firmy, organizace a značky doporučovat dále či si je přidat do svého kruhu, případně se tváří v tvář setkat s týmem lidí z dané firmy či organizace díky funkci Setkání (angl. Hangouts).