Firma snížila svou ztrátu o 20 % na 310 milionů dolarů.
Snapchatu vzrostl v letošním prvním čtvrtletí poprvé za tři kvartály počet uživatelů. Údaj ostře sledovaný investory a zadavateli reklamy vzrostl o čtyři miliony na 190 milionů a překonal očekávání. Technologická firma provozující fotografickou aplikaci navíc snížila svou ztrátu o 20 procent na 310 milionů dolarů (sedm miliard Kč), vyplývá z jejího sdělení, z něhož cituje agentura DPA.
Díky prudkému nárůstu příjmů z reklamy stouply tržby Snapchatu o téměř 40 procent na 320 milionů dolarů. Analytici v průměru očekávali tržby jen ve výši 306,6 milionu USD.
Podle odhadu analytiků společnosti Refinitiv se měl počet uživatelů zvýšit jen na 187,2 milionu. Stále ovšem zůstává pod 191 miliony, kam se vyšplhal loni, připomněla agentura Reuters. Snapchat také nezveřejnil odhad budoucího růstu počtu uživatelů a varoval, že jich ve druhém čtvrtletí obvykle přibývá méně než v prvním kvartálu.
Firemní akcie přidaly ihned po zveřejnění hospodářských výsledků 12 procent, posléze ale většinu svých zisků smazaly. Od začátku letošního roku nicméně svou hodnotu více než zdvojnásobily.