Sdružení vypsalo tendr na měření návštěvnosti internetu

Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR) vypsalo výběrové řízení na projekt měření návštěvnosti českého internetu NetMonitor pro období 2017 až 2020.
Sdružení zároveň vypsalo tendr na měření výdajů do celoplošné internetové reklamy AdMonitoring. Oznámilo to v tiskové zprávě. Hodnota budoucího kontraktu závisí na způsobu náročnosti navrhovaných řešení měření, nyní ji proto nelze uvést, dodal SPIR.

NetMonitor je nástrojem pro plánování on-line reklamních kampaní, protože poskytuje spolehlivá auditovaná data návštěvnosti internetových médií a především sociodemografického složení jejich návštěvníků. Definuje velikost internetové populace v Česku a sleduje téměř 500 internetových médií. Společnosti Gemius, která návštěvnost měří v současnosti, skončí smlouva na konci roku 2016.

Ukončení současné vlny projektu AdMonitoring, kterou realizuje společnost Nielsen Admosphere, je rovněž plánováno na závěr roku 2016. AdMonitoring je systém měření části internetové reklamy, který nemá v Evropě obdobu. Přináší informace o výši reklamních investic a proběhlých i aktuálních kampaních až do úrovně jednotlivých inzerátů.

Lhůta pro podání nabídek do obou výběrových řízení končí 13. listopadu. Vyhlášení výsledků bude v únoru příštího roku.

Exit mobile version