Samsung plánuje snížení investic do oblasti LCD a bude svou činnost na trhu obrazovek směřovat k OLED technologii.
Samsung zaměří svůj byznys s OLED panely na tablety, ale i na budoucí využití v televizorech. Hodlá také využít jejich flexibilitu a bude nabízet různá plastická řešení ohebných panelů.
Změna strategie je zapříčiněná neustále rostoucí nabídkou LCD panelů do televizorů, které však nejdou dostatečně na odbyt. Snížení investic do LCD je tak logickým krokem.
Oproti trhu s televizory, trh tabletů v klíčových zemích roste závratným tempem. Proto některé z linek přejdou z LCD na OLED panely. Ty jsou vhodné pro implementaci do malých zařízení, jakými jsou právě tablety. Rovněž ale Samsung nezapomíná na střední a velké OLED panely.
Prioritou pro příští rok je vysoká ziskovost výroby obrazovek. Také od konkurenčního LG se očekává snižování investic do LCD panelů s blížící se plnou nasyceností trhu s LCD. Pro velké hráče LCD produkty přestávají být tzv. „dojnou krávou“ vzhledem k pomalému růstu trhu a velké konkurenci tlačící jejich tržní podíl dolů.
OLED displej se má objevit u připravovaného Galaxy Note 3 (6,3palcová obrazovka) a také na 55palcové televizi.