Podle analytiků stojí za výrazně lepšími prodeji nového modelu oproti předchozího S II dobrý marketing v USA.
Po pěti měsících na trhu bylo prodáno již 30 milionů kusů Samsung Galaxy S III. Údaj odpovídá počtu zařízení prodaných do distribučních kanálů, nikoli do rukou konečných spotřebitelů. Je tedy možné, že některé ze zahrnutých kusů jsou stále ještě na pultech obchodů.
I přesto je model vnímán analytiky jako velmi úspěšný. Společnost Samsung uvedla pro porovnání, že za stejnou dobu na trhu bylo prodáno pouze 10 milionů modelu S II.
„Dosáhnutí tohoto milníku v prodeji za pět měsíců je dalším rekordem pro Samsung. Jsme velmi hrdí, přesto stále motivovaní pokračovat v poskytování produktů, které budou naši zákazníci milovat,“ uvedl ve zprávě prezident divize mobilních komunikací JK Shin.
Ramon Llamas, analytik ve společnosti IDC, vysvětluje prodejní úspěch v USA kromě dobré distribuce také propagací zaměřenou na prvky, které nenabízí konkurenční iPhone, tedy například podporu NFC.