SAS Institute ČR zahájil tento měsíc v pořadí třetí ročník programu SAS Business Academy. Série školení, která je určená uživatelům nástrojů SAS, pokrývá oblasti Business Intelligence, Customer Intelligence, Data Quality a Fraud Management.
„Prostřednictvím SAS Business Academy pomáháme našim klientům efektivně řídit vztahy se zákazníky, optimalizovat marketingové kampaně, zlepšit řízení kvality dat či detekovat konkrétní skupiny fraudů a určit postupy, jak se proti nim bránit,“ říká Jiří Mohout, Education Manager SAS Institute ČR. „Žádné z nabízených školení nevyžaduje znalost konkrétního softwaru, protože témata jsou diskutována z pohledu businessu a ilustrována případovými studiemi,“ dodává.
SAS Business Academy je rozdělena na čtyři dvoudenní cykly, které budou probíhat od poloviny května do konce června. Každé téma bude přednášet odborný konzultant společnosti SAS Institute ČR.
- Školení na téma Business Intelligence, 14.–15. května 2012
- Školení na téma Customer Intelligence, 28.–29. května 2012
- Školení na téma Data Quality, 12.–13. června 2012
- Školení na téma Fraud Management, termín bude upřesněn
V průběhu úvodního setkání se účastníci seznámí s aktuálními poznatky v oblasti Business Intelligence a s nejnovějšími pohledy na budování architektury řešení BI. Školení zaměřené na Customer Intelligence by mělo umožnit účastníkům lépe pochopit a efektivně řídit vztahy se zákazníky a spolu s tím i optimalizovat marketingové kampaně pro dosažení maximální účinnosti.
Následující školení je zaměřené na Fraud Management, poskytnout by mělo ucelený pohled na problematiku interních a externích fraudů a představí konkrétní možnosti obrany. V průběhu posledního setkání se pozornost zaměří na Data Quality. Absolventi tohoto kurzu získají informace o prostředí pro zajištění kvality dat a budou mít všeobecný přehled o řízení kvality dat.