Platinové služby od Oracle s reakcí údajně do 5 minut

Oracle představil Oracle Platinum Services, nové služby nabízející údajně nejlepší parametry v celém oboru. V jejich rámci mohou zákazníci získat například vzdálený monitoring, velmi rychlou odezvu na případné problémy či automatizované nasazování aktualizací.

Služby Oracle Platinum Services v číslech:

Při aktivaci služeb Oracle Platinum Services si zákazníci nainstalují bránu pro bezpečné vzdálené monitorování, čímž se funkce poskytované v rámci Oracle Support Cloud rozšíří i do jejich vnitrofiremního prostředí. Bezpečný dohled pak zákazníkům umožní snížit náklady i složitost, které jsou spojeny s podporou jejich IT prostředí. Zjednoduší se správa IT, zvýší se dostupnost a rychlost aplikací i zabezpečení systémů.

Služby Oracle Platinum Services jsou k dispozici pro řešení Oracle Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster a Oracle Cloud. Služby Oracle Platinum Services jsou v současnosti již dostupné pro zákazníky, kteří mají uzavřenou standardní smlouvu o podpoře úrovně Premier Support. Aktivace nevyžaduje od zákazníka žádné dodatečné náklady.

Exit mobile version