Oracle představil Oracle Platinum Services, nové služby nabízející údajně nejlepší parametry v celém oboru. V jejich rámci mohou zákazníci získat například vzdálený monitoring, velmi rychlou odezvu na případné problémy či automatizované nasazování aktualizací.
Služby Oracle Platinum Services v číslech:
- 5 minut: Odezva po nahlášení problému. Podpora společnosti Oracle bude na jakékoliv závažné problémy reagovat do 5 minut, poté se problém vyřeší obnovou systému nebo předáním vývojovému týmu Oracle.
- 15 minut: Obnova systému nebo předání problému vývojovému týmu společnosti Oracle
- 30 minut: Společné ladění
- 24/7: Nepřetržitý monitoring 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Kritické aplikace jsou sledovány neustále a případné problémy se řeší centrálně.
- 1/4 roku: Čtvrtletní doručování oprav/záplat, jejich automatická instalace a aktualizace systémů. Záplaty jsou pomocí vzdáleného přístupu nasazovány přímo do systémů, což výrazně zvyšuje dostupnost kritických aplikací.
Při aktivaci služeb Oracle Platinum Services si zákazníci nainstalují bránu pro bezpečné vzdálené monitorování, čímž se funkce poskytované v rámci Oracle Support Cloud rozšíří i do jejich vnitrofiremního prostředí. Bezpečný dohled pak zákazníkům umožní snížit náklady i složitost, které jsou spojeny s podporou jejich IT prostředí. Zjednoduší se správa IT, zvýší se dostupnost a rychlost aplikací i zabezpečení systémů.
Služby Oracle Platinum Services jsou k dispozici pro řešení Oracle Exadata, Exalogic, SPARC Supercluster a Oracle Cloud. Služby Oracle Platinum Services jsou v současnosti již dostupné pro zákazníky, kteří mají uzavřenou standardní smlouvu o podpoře úrovně Premier Support. Aktivace nevyžaduje od zákazníka žádné dodatečné náklady.