Před časem u nás vznikly stránky SEOFaktory.cz, které po vzoru zahraničního projektu Seomoz.org prozradí, jaké SEO faktory patří mezi ty hlavní pro úspěch ve vyhledávačích. Navíc pro Česko nejsou hodnoceny váhy faktorů jen pro Google, ale i pro Seznam.cz.
Na stránce návštěvník nalezne kompletní seznam všech SEO faktorů, seřazených podle váhy, kterou jim přiradili vybraní SEO konzultanti.
Podle Martina Vinše, manažera konzultantů ve společnosti Effectix.com, která se zabývá rovněž SEO a výkonnostním online marketingem, k doplnění faktorů a jejich váhy, je hodnotící algoritmus Seznamu odlišný od Googlu. Druhý jmenovaný do něj totiž započítává mnoho signálů a impulsů pocházejících například ze sociálních sítí či z jakýchkoliv zmínek o webu a značce na internetu jako takovém. Seznam je v tomto prý jednodušší, což však nemyslí špatně.