Německé vládní agentuře, jež se zabývá regulací na trhu, se opět nelíbí praktiky americké společnosti Googlu týkající se ochrany soukromí uživatelů.
V polovině roku 2012 Google představil novou politiku, které mu umožňuje sbírat a sdílet o uživatelích data napříč všemi jeho službami včetně Gmailu, YouTube a Google+. To se však nelíbí německým regulátorům, podle kterých „shromažďování dat z různých služeb pod jedním uživatelským ID dává Googlu příliš široký přístup k osobním informacím uživatelů a soukromí uživatelů je třeba respektovat.“ Představitelé Googlu v Německu nyní jednají s tamním regulátorem o možnosti dosažení kompromisu, přičemž tvrdí, že „shromažďování a sdílení dat mezi službami je pro uživatele efektivnější.“
Americká společnost strávila unifikací všech svých služeb více než dva roky a nechce tak, aby její práce přišla vniveč. Není to poprvé, co americký gigant má problémy s evropskými regulátory. Například v Německu musela společnost zaplatit několik milionů korun kvůli snímkům ve službě Street View, jež porušovaly soukromí uživatelů. Jelikož takové pokuty nemají na chování firem velikosti Googlu žádný vliv, na úrovni Evropské unie se v současné době diskutuje o tom, že by velkým společnostem mohly za porušení právních předpisů týkajících se ochrany soukromí být uděleny pokuty až do výše pěti procent jejich globálního obratu.