Microsoft zveřejnil nová data, podle nichž se jeho firemní sociální síti Yammer velmi dobře daří.
Tržby Yammeru, cloudové firemní sociální sítě, ve třetím fiskálním čtvrtletí meziročně vzrostly o 259 %. Nutno podotknout, že před rokem Microsoft Yammer ještě neovládal. Společnost nyní nezveřejnila, kolik peněz její sociální síť konkrétně vydělala, ví se pouze to, že Yammeru ve třetím fiskálním čtvrtletí přibylo 312 nových velkých firemních zákazníků. Microsoft za Yammer v červnu minulého roku zaplatil 1,2 miliardy dolarů.
„Akvizicí Yammeru jsme velmi potěšeni. Poptávka uživatelů po službách tohoto produktu stále roste a podle našich předpokladů bude růst i v budoucnu,“ uvedl Jared Spataro z Microsoftu. „Ze zveřejněných dat je jasně vidět, že pro rozvoj Yammeru děláme, co je v našich silách – a daří se nám to.“
Microsoft po akvizici Yammeru ukončil nabídku jeho Business edice a snížil cenu vyšší Enterprise edice z 15 na 3 dolary na uživatele na měsíc. Podle společnosti IDC vzrostly celkové příjmy firemních sociálních sítí v roce 2012 v porovnání s rokem 2011 o 25 %.