Firma Groupon, která stojí za duchovní ideou slevových serverů, informovala o dramatickém nárůstu prodejů slev přes mobilní telefony. Celá jedna čtvrtina všech zákazníků si za poslední kvartál zakoupila na portálu Groupon slevové kupóny prostřednictvím mobilu a číslo dále rychle stoupá.
Společnost také prozradila, že koncoví zákazníci rychle adaptují mobilní aplikace.
Prodej přes mobilní zařízení v domovské Severní Americe za prosinec 2011 vypadá následovně:
Počet uživatelů mobilních aplikací vzrostl oproti prosinci
předchozího roku více než 3x (na více než 9 miliónů).
25% slevových poukázek Groupon si lidé zakoupili prostřednictvím
mobilních zařízení.
Více než 12 tisíc obchodních partnerů využilo mobilní aplikaci firmy Groupon k vyzvednutí poukázek a sledování prodejnosti. Nejpoužívanější mobilní zařízení byly telefony a přístroje s operačními systémy iOS a Android.
“Groupon i nadále mění způsob jakým lidé v místě svého bydliště nakupují,” prohlašuje Mihir Shah, viceprezident divize mobilních aplikací firmy Groupon. “Spolu s tím jak roste popularita chytrých telefonů a mobilních zařízení a současně dochází k růstu možností, která tato zařízení nabízí, se již velmi těšíme na další využívání těchto mobilních technologií v ještě větší míře. Mobilní technologie pak našim obchodním partnerům z celého světa umožní podnikat a provádět marketing snáze a efektivněji.”
Firma Groupon své mobilní aplikace zatím spustila ve více než 30 zemích světa, hodně si slibuje také od partnerství s finským výrobcem mobilních telefonů Nokia.