Společnost GFI Software oznámila všeobecnou dostupnost GFI AppManager, cloudové platformy pro správu komunikačních, bezpečnostních a síťových nástrojů z jednoho centrálního panelu. Řešení umožňuje partnerům využít jedno rozhraní pro všechny své zákazníky a řešení, které zefektivní správu infrastruktur jejich zákazníků.
GFI AppManager poskytne jednotné grafické rozhraní a přístup ke všem produktům GFI Software z oblasti bezpečnosti, komunikace a networkingu. V současné době zahrnuje přístup k produktům Kerio Connect a Kerio Control. Do budoucna budou do platformy postupně přidávány další produkty včetně GFI Archiver, GFI LanGuard, GFI MailEssentials, GFI FaxMaker, GFI HelpDesk a GFI ClearView, případně produkty třetích stran.
Správa celého souboru produktů je s řešením GFI AppManager jednoduchá a efektivní, přičemž pokrývá veškeré detailní funkčnosti a potřeby SMB firem. Poskytovatelé MSP mohou snadno konfigurovat jakékoliv či všechna zařízení pod svou správou a zjednodušit administraci širokého spektra instalovaných řešení na různých lokacích. GFI AppManager také nabízí monitoring a notifikace v reálném čase, když MSP poskytovatelům umožňuje nastavit chybová hlášení s cílem okamžitého řešení nastalé situace.
Navíc GFI AppManager v blízké budoucnosti integruje komponentu GFI CoPilot postavenou na generativní AI, která poskytuje kontextové informace a znalosti ohledně systémových konfigurací, analýzy metrik a interpretace logů. To dovolí IT administrátorům a MSP poskytovatelům minimalizovat čas potřebný k seznámení se s nově přidanými produkty v rámci platformy, držet krok se změnami a aktualizacemi všech produktů a auditovat konfigurace u svých zákazníků.
„Jsme rádi, že jsme původní ambiciózní nápad GFI AppManager dokázali proměnit ve skutečnost a že naši partneři mohou nyní významně zefektivnit správu svých či zákaznických IT,“ řekl Jozef Kačala, Vicepresident of Global Sales Engineering ve společnosti GFI Software. „Aktuálně dostupná verze přináší resellerům a MSP partnerům GFI Software možnost snáze zvládnout všechny požadavky svých stávajících zákazníků a rozšířit své podnikání o nové zákazníky a služby.“