Antivirová firma Gen, jejíž součástí je i značka Avast, ve třetím čtvrtletí končícím 30. prosince zvýšila tržby o 33 procent na 936 milionů dolarů, tedy asi 20,3 miliardy Kč. Zisk na akcii se zvýšil o dvě procenta na 0,45 USD. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.
„Podařilo se nám dosáhnout růstu objemu fakturace již čtrnáctý kvartál v řadě a výrazného pokroku v našem plánu urychlit integraci. Stále náročnější makroprostředí nic nemění na tom, že lidé na celém světě potřebují pomoc s ochranou svého rozšiřujícího se digitálního života. Proto se důrazně zaměřujeme na inovace našich špičkových řešení, abychom přinesli kybernetickou bezpečnost všem,“ uvedl generální ředitel Vincent Pilette. Objem fakturace (tzv. bookings) firmy vzrostl o 29 procent na 966 milionů dolarů.
Představenstvo společnosti schválilo pravidelnou čtvrtletní hotovostní dividendu ve výši 0,125 dolaru na kmenovou akcii, která bude vyplacena 15. března všem akcionářům, kteří jsou registrováni ke konci obchodování 20. února.
Za nynější čtvrtletí, které skončí v březnu, firma očekává tržby mezi 935 a 945 milliony USD a a zisk na akcii mezi 0,44 a 0,46 USD.
Do portfolia společnosti Gen patří značky Norton, Avast, LifeLock, Avira, AVG, ReputationDefender a CCleaner. Firma poskytuje produkty a služby v kybernetické bezpečnosti, ochraně soukromí a identitě zhruba 500 milionům uživatelů v přibližně 150 zemích.