Facebook se po měsících dohadů rozhodl, že od Microsoftu koupí jeho reklamní technologii Atlas Advertiser.
Díky platformě od Microsoftu budou mít zadavatelé reklamy na Facebooku větší přehled nad tím, jak si vedou jejich kampaně a budou si je moci porovnávat s jinými kampaněmi, jež vedou různě na internetu. Facebook podotkl, že celá řada zadavatelů reklamy na jeho sociální síti Atlas již využívá pro své jiné reklamní aktivity. Facebook údajně zlepší uživatelské rozhraní Atlasu a jeho funkce tak, aby byl ještě efektivnější a intuitivnější.
Facebook neoznámil, kolik za Atlas zaplatil. Ví se pouze to, že Microsoft platformu koupil i s celou firmou aQuantitive v roce 2007 za 6,3 miliardy dolarů. Podle portálu AdAge se cela Atlasu s největší pravděpodobností pohybovala pod 100 miliony dolarů. Tom Philips z Microsoftu k prodeji řekl, že prodej je součástí strategie Microsoftu, v rámci které se společnost chce více zaměřovat na svá zařízení a služby.