Firma se soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě a rozšíření sortimentu.
Řetězec s elektronikou Electro World ve finančním roce 2016/2017, který skončil letos v dubnu, zmírnil ztrátu na 92 milionů korun z předchozích 188 milionů. Tržby řetězce stouply o 12 procent na 3,24 miliardy korun. Vyplývá to z výroční zprávy společnosti. Electro World je ve ztrátě posledních pět let.
Do budoucna se společnost chce soustředit na expanzi a bude pokračovat v úpravách velikosti prodejních ploch prodejen v lukrativních lokalitách. „V rámci této činnosti je již nyní možné zmínit projekty pro prodejny v Nových Butovicích, Mladé Boleslavi a Čestlicích, které byly, respektive budou realizovány a dokončeny ještě v rámci tohoto kalendářního roku,“ uvádí firma ve zprávě.
Firma se v uplynulém účetním roce soustředila na zlepšení prodejní a distribuční sítě, rozšíření sortimentu o nové zboží a služby či lepší synergii prodejních kanálů.
Společnost provozuje v Česku podle svých internetových stránek 17 prodejen. Electro World svoji první prodejnu v ČR otevřel v roce 2002. V roce 2014 koupil prodejny v ČR a na Slovensku od britské skupiny Dixons Retail slovenský řetězec se spotřební elektronikou Nay.
Konkurenční obchody s elektronikou Datart v Česku ve finančním roce 2016/2017 zvýšily obrat o pět procent na 5,8 miliardy Kč. Alza.cz loni zvýšila tržby o 22 procent na rekordních 17,4 miliardy korun. Internetovému obchodu s elektronikou CZC.cz v roce 2015 tržby stouply o 21 procent na 2,9 miliardy korun.
Prodej technického spotřebního zboží v Česku v letošním prvním pololetí vzrostl o 2,5 procenta meziročně na 33,2 miliardy korun. V samotném druhém čtvrtletí činil růst 1,1 procenta, vyplývá z průzkumu GfK Temax. Prodej malých domácích spotřebičů se ve druhém čtvrtletí zvýšil o 12 procent meziročně. Dařilo se také kancelářské a výpočetní technice, obrat trhu vzrostl o sedm procent. Prodeje spotřební elektroniky naopak klesly o 2,3 procenta.