Tuzemský poskytovatel datových a hlasových služeb, Dial Telecom v těchto dnech rozšířil síť vlastních servisních středisek v regionech. Správu infrastruktury, pohotovostní výjezdy i přípravu a implementaci nových služeb v lokálních působištích mu umožní rozšíření technického týmu o sedm nových specialistů. Těm bude k dispozici také sedmičlenná flotila nových výjezdových vozidel.
Rozšíření týmu technických specialistů na pozici Field Operator je dle slov představitelů Dial Telecomu spojeno s každoročním rozvojem síťové infrastruktury společnosti. Ta je pravidelně modernizována a rozšiřována o nové datové trasy. Dial Telecom u nás v současné době provozuje 4 750 km optických kabelů (meziroční rozšíření o 270 km). To představuje 117 941 km jednotlivých optických vláken. Součástí je také páteřní síť s moderní technologií přenosu dat DWDM. Síť Dial Telecomu spojuje Českou republiku s důležitým telekomunikačním uzlem v německém Frankfurtu nad Mohanem. Spoj do Německa dosahuje celkové kapacita 400 Gbit/s. Další větve sítě spojují ČR s Polskem a Slovenskem.
Druhým významným důvodem zřízení nových technických středisek v regionech je každoroční nárůst klientské báze Dial Telecomu v maloobchodní i velkoobchodní sféře. Ten je dán jak akvizicemi stávajících technologických firem, tak úspěchy v tendrech na dodávky datových a hlasových služeb soukromých a státních subjektů.
Nově zřízená technická střediska:
- Louny;
- Stříbro;
- Veselí n. Lužnicí;
- Kouřim;
- Hostim;
- Břeclav.