Firma loni vytvořila rozšíření produktu ACI pro řízení identity uživatelů.
Česká technologická společnost Cleverlance loni zvýšila obrat o 11,5 procenta na 1,227 miliardy korun. Čistý zisk stoupl o 63 procent na 111 milionů korun. Mezi nejvýznamnější zákazníky v roce 2019 patřily mimo jiné Komerční banka, Škoda Auto nebo Všeobecná úvěrová banka. Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě.
V roce 2019 se Cleverlance mimo jiné podílela pro Škodu Auto na vývoji nové mobilní aplikace MyŠkoda, která zákazníkům poskytuje detailní informace o jejich vozech, zajišťuje okamžitou pomoc asistenční služby, a provází uživatele všedním dnem.
Dalším důležitým projektem bylo rozšíření konceptu flexibilní kanceláře pro Deutsche Telekom. V tomto projektu se Cleverlance podařilo úspěšně zprovoznit virtuální telekonferenční místnosti a propojit je s již dodaným chatbotem, který Deutsche Telekom používá pro interní systém rezervace plovoucích pracovních míst.
Cleverlance uvedla v roce 2019 na trh rozšíření produktu ACI pro řízení identity uživatelů, který nyní díky napojení na základní registry státu a na bankovní registry mohou využívat i banky pro řízení tzv. bankovní identity klienta.
Společnost Cleverlance je český dodavatel IT služeb a komplexních softwarových řešení včetně mobilních aplikací zejména v oblastech financí, telekomunikací, automobilového průmyslu a veřejné správy. Cleverlance vznikla v roce 2000 a v současnosti zaměstnává téměř 1000 specialistů se znalostmi v oblastech obchodních konzultací a analýzy, návrhu, vývoje a implementace informačních systémů a mobilních aplikací. Patří do skupiny Aricoma z holdingu KKCG miliardáře Karla Komárka.