Společnost Cisco představila sadu inovací svého ekosystému Webex, end-to-end řešení pro hybridní práci.
K novinkám patří:
Podpora hybridního pracovního prostředí zaměřeného na rovnoměrné zapojení uživatelů
Umělou inteligenci podporované audio bez rušení uživatelů. Funkce Optimize for all voices vyrovnává úroveň hlasitosti u všech účastníků schůzky, aby byl každý slyšet bez ohledu na to, jak daleko je od konferenčního zařízení. Webex také umí s pomocí funkce Speaker selectivity potlačovat hluk na pozadí a další rušivé zvuky tak, aby skutečně bylo slyšet jen mluvčího.
Nové funkce Webex Collaboration Insights pomáhají bojovat týmům s únavou a nebezpečím vyhoření. Funkce Connections například sleduje 10 nejčastějších osob, se kterými jsou uživatelé v průběhu týdne nejčastěji v kontaktu, nové tituly, místa, kde se kolegové nachází a další informace. Funkce Well-being a Cohesion v nástroji Personal Insights poskytují týmům anonymní přehled například pracovních zvyklostech a hodnocení nálad. Manažer si může například u svého týmu všimnout náhlého nárůstu práce v pozdních večerních hodinách při současném poklesu spokojenosti a aktivně na tato data reagovat.
Funkce pro omezení stresu a prevenci únavy. Uživatelé Webex Suite mají nyní přístup k Thrive Reset, funkci založené na poznatcích, že zabere zhruba 60 až 90 sekund, než se člověk ze stresu vzpamatuje a dokáže se opět soustředit. Lidé používající Webex si mohou stáhnout přednastavené Resety s řadou témat nebo nahrát do systému osobní fotografie, které jim pomohou na chvíli vypnout, soustředit se na dýchání, odreagovat se, přeformulovat problémy nebo jednoduše vstát a protáhnout se.
Asynchronní komunikace pro minimalizaci nezbytných schůzek. Podle údajů Cisco Hybrid Work Index hovoří na schůzkách pouze 48 % jejich účastníků. Problém pracovních týmů s překračováním pracovních pásem a bobtnáním počtu schůzek odstraňuje asynchronní komunikace Vidcast. Vidcast umožňuje různým uživatelům nahrávat, sledovat, komentovat a reagovat na schůzky podle vlastních časových možností. Beta verze Vidcastu je nyní otevřena pro veřejnost na vidcast.io a do aplikace Webex bude integrována na jaře 2022.
Rovnocenné místo u stolu, ať už se nachází kdekoli
Vylepšená inteligence kamery. Novinka ve funkci People Focus, která bude k dispozici v prosinci, přinese optimalizované zobrazení gest obličeje a řeči těla účastníků v místnosti. Očekává se, že další inovace inteligence kamery zařízení Webex na začátku roku 2022 dále zdokonalí zobrazení lidí v zasedacích místnostech, včetně zobrazení účastníků v samostatných rámečcích na obrazovce bez ohledu na použitou konferenční službu.
Kreativní spolupráce s využitím bílé tabule. Nástroj Webex Whiteboarding umožňuje uživatelům vytvářet, vyhledávat, upravovat a sdílet bílé tabule s kýmkoli – i mimo organizaci – a to na libovolném mobilním zařízení, tabletu, počítači nebo některém z dotykových zařízení Webex, včetně nového Webex Board Pro. Zařízení Webex Board Pro je vybavené videokonferenčními funkcemi, dvěma 4K kamerami, směrovými mikrofony, dvěma aktivními stylusy a dotykovým panelem o úhlopříčce buď 55 palců nebo 75 palců.
Hybridní akce pro všechny typy publika
Škálovatelné hybridní akce. Po akvizicích společností Socio Labs a Slido může Cisco představit rozšířené portfolio Webex Events, které pomáhá organizacím zajistit hybridní akce všech typů a velikostí: od běžných webinářů po rozsáhlé konference s mnoha dílčími sekcemi. K dispozici je široká řada funkcí pro správu hybridních akcí, včetně tvorby visaček a tisku vstupenek, propagačních a jiných materiálů. Uživatelé mohou prostřednictvím Webex Webinars hostit až 10 tisíc účastníků v režimu webináře a dokonce 100 tisíc lidí v režimu webcastu. Integrace technologie pro ankety, kvízy a Q&A společnosti Slido do Webexu zvyšuje interaktivitu a posiluje zapojení účastníků.
Simultánní tlumočení pro globální publikum. Pouze Webex Events nabízí hostitelům vícejazyčných schůzek nebo akcí možnost naplánovat neomezené množství jazykových kanálů s více tlumočníky. Účastníci si mohou zvolit preferovaný jazyk ihned, jakmile se připojí.
Flexibilní a bezpečné procesy pro spolupráci odkudkoli
Bezproblémová komunikace bez ohledu na zařízení nebo platformu: zařízení Webex podporují interoperabilitu s konferenčními službami Zoom, Microsoft a Google.
Hladká komunikace díky integraci s aplikacemi. Aby uživatelé nemuseli při komunikaci přepínat mezi aplikacemi bylo do Webexu v poslední době začleněno více než 60 partnerských integrací. Patří sem Smartsheet, Hacker Rank, Thrive Reset, Miro, Mural a další, které jsou dnes dostupné přímo ve Webexu. A v příštích měsících budou následovat další.
Přehled o technické kvalitě. Nástroje Cisco Meraki Insight and ThousandEyes pomáhají IT týmům aktivně chránit spolupráci v rámci Webex. S Meraki Insight mohou IT týmy těžit z analýzy základních příčin případných potíží, která je založena na umělé inteligenci a pomáhá lokalizovat místo vzniku problémů. Díky monitorování digitálního prostředí s využitím nových ThousandEyes Webex Agents získají IT týmy dokonalý přehled, kterým jim umožňuje rychle identifikovat, diagnostikovat a řešit problémy s výkonem.