Čeští vývojáři po dvou letech testovacího provozu spustili profesní sociální síť Management Mania. Management Mania se zaměřuje na firmy a znalostní profese, kombinuje prvky známé z jiných sociálních sítí a implementuje je do jedné platformy.
Pilotní provoz s více než 6000 veřejnými uživateli navštívily téměř tři miliony lidí z celého světa. Polovina návštěvníků jsou Češi, druhou polovinu tvoří lidé ze Slovenska, USA, Indie, Velké Británie, Austrálie, Německa a dalších zemí. Za projektem stojí společnost CORTIS Consulting a na jeho vývoji se podílelo více než 20 lidí.
„Projekt se stal v průběhu testovacího provozu velice populární u českých vysokých škol. Studenti ji využívají jako znalostní a vzdělávací síť, kde kromě užitečných informací z jejich oborů mohou navázat kontakt s jinými spolužáky či firmami. Aktuálně jsme citováni v téměř čtyřech tisících diplomových a semestrálních prací a mezi nejaktivnější uživatele patří studenti Masarykovy univerzity, Univerzity Tomáše Bati, VP Institutu a VUT Brno,“ uvedl zakladatel sítě David Melichar.
Management Mania buduje podle něho jednotné místo, kde se mohou lidé zabývat osobním rozvojem, čerpat ověřené informace, navazovat pracovní vztahy nebo třeba sehnat zakázky. Projekt je však určen i pro firmy, kterých je v síti aktuálně přes 3000. Pro ně představuje Management Mania místo, kde se mohou prezentovat, nabízet své služby či produkty, nechat si je hodnotit relevantními uživateli nebo třeba hledat zaměstnance.
Celá síť má více částí, které postupně přibývají a které řeší konkrétní oblasti podnikání nebo potřeb firem a lidí. Jde například o tržiště podnikových aplikací s hodnocením uživatelů AppMania, tržiště pracovních nabídek JobMania nebo EduMania jako tržiště vzdělávacího obsahu a nabídky různých vzdělávacích akcí.