Pětinásobný meziroční růst tržeb oznámila po uzavření prvního čtvrtletí roku 2012 původně česká, dnes česko-americká společnost GoodData. Ta se zaměřuje na poskytování cloudových softwarových služeb v oblasti analýzy dat a operativního reportingu.
Vzrůstající objem tržeb byl podpořen především zvyšujícím se podílem na trhu. Ve srovnání se 4. čtvrtletím loňského roku získala společnost GoodData za první tři měsíce tohoto roku o 68 procent větší objem zakázek a zároveň uzavřela největší obchod od doby svého vzniku.
Mezi zákazníky GoodData patří především americké společnosti jako
je Time Warner Cable, Zendesk, Groupon nebo Pandora. Na evropském trhu pak například německý Software AG nebo české technologické firmy jako Seznam.cz a Centrum Holdings.
Nejde však o vyloženě nový trend, mezi léty 2010 a 2011 tržby GoodData stouply o 600 % a počet zaměstnanců se globálně zvýšil o 300 %.
„Výsledky tohoto čtvrtletí posílily naše odhodlání nepolevovat a pokračovat inovacemi, které nám umožňují dodávat stále se zlepšující
analytické nástroje rostoucímu okruhu uživatelů,“ prohlásil Roman Staněk, zakladatel a výkonný ředitel firmy.