Česká společnost Memsource, která se zabývá automatizovanými překlady jazyků, bude nově vystupovat pod značkou Phrase. Uvedla to dnes v tiskové zprávě. Firmu Phrase Memsource koupila v minulém roce.
„Naše společná značka a soubor nástrojů Phrase Localization Suite pomohou globálním gigantům využívat překladatelské technologie ještě efektivněji než dříve. Překladatelský proces je nyní maximálně transparentní, vzájemně propojený a plně řízený. Dává společnostem možnost kvalitně komunikovat se zákazníky ve všech koutech světa,“ uvedl generální ředitel firmy Georg Ell.
Memsource, nyní pod názvem Phrase, je původem český start-up, založený v roce 2010 Davidem Čaňkem, který se zabývá automatizovanými překlady textů pro podniky. Phrase má několik tisíc zákazníků z celého světa, včetně globálních značek jako Uber, Shopify nebo Volkswagen. Loni firma zvýšila výnosy o 45 procent na půl miliardy korun. Letos firma získala investici 370 milionů Kč.