Společnost Casablanca oznámila, že mění svoji strategii
a bude se naplno věnovat rozvoji datových center, cloudových a ICT služeb.
V této souvislosti se dohodla se svým dlouholetým obchodním partnerem, společností Dial Telecom, na prodeji své divize telekomunikačních služeb (Připojení k Internetu, Datové okruhy, Hlasové služby).
Získaný kapitál bude společnost investovat do inovací a rozvoje nových produktů v rámci Datového centra. Casablanca plánuje v tomto roce také posílit a představit nové služby typu SaaS a IoT.
“Trh v oblasti telekomunikačních služeb ve firemním segmentu se dynamicky a rychle rozvíjí a zákazníci kladou velký důraz na přenosové kapacity při zachování cenové hladiny služeb. Vyhovět těmto potřebám vyžaduje investice do přístupové optické sítě, a proto jsme se rozhodli pro telekomunikační divizi najít silného strategického partnera. Po více než 20 letech na trhu jsme se proto, v rámci přípravy nové strategie společnosti, rozhodli … veškeré svoje úsilí investovat do rozvoje nových služeb v oblasti datových center a cloudových a ICT služeb,” uvedl Milan Švácha, jeden ze zakladatelů a jednatelů společnosti.
Již koncem minulého roku investovala Casablanca přes 20 miliónů Kč do nové generace cloudového řešení BigBlueOne. Tato inovace podle firmy přinesla zákazníkůmvyšší výpočetní výkon a rychlejší odezvy.