Zatím nejnovější hudební službě na trhu – Beats Music – přibývala během prvního měsíce od jejího spuštění tisícovka uživatelů každý den.
I když 28 000 uživatelů, kteří platí deset dolarů měsíčně, se nemusí zdát jako příliš zdařilý start, je nutné podotknout, že Beats Music dokázal získat tolik předplatitelů navzdory řadě problémů se servery. Americký operátor AT&T navíc plánuje v blízké budoucnosti svým zákazníkům nabídnout službu bezplatně na zkoušku. Podle šéfa Beats Music Iana Rogerse byly problémy se servery výsledkem jejich přílišného zahlcení, což není asi ten nejhorší problém, jaký lze mít. Pravdou však je, že někteří lidé si tak mohli předplatné rozmyslet.
Spoluzakladatel Beats Music Jimmy Iovine v lednu prohlásil, že jeho prvním cílem je získat 500 000 předplatitelů. To je reálný cíl, avšak podle společnosti Recon Analytics musí Beats Music získat pět milionů předplatitelů, aby se dostal do černých čísel. Pro srovnání, Spotify má přes 6 milionů uživatelů, zatímco Pandora okolo tří milionů.