Společnosti Avaya a Alcatel-Lucent Enterprise oznámily strategické partnerství, které rozšiřuje dostupnost řešení Avaya OneCloud CCaaS (kontaktní centrum poskytované formou služby) globální základně zákazníků společnosti ALE a zároveň zpřístupňuje digitální síťová řešení společnosti ALE zákazníkům společnosti Avaya.
V rámci tohoto partnerství bude společnost ALE nabízet svým zákazníkům řešení Avaya OneCloud CCaaS, které obsahuje pokročilé funkce umělé inteligence, zabezpečení a ochrany identity, Workforce Engagement Management (WEM) a inovativní zákaznické služby. Společnost Avaya bude svým zákazníkům nabízet řešení ALE Digital Age Networking, která pokrývají celé spektrum technologií pro drátové a bezdrátové připojení podniků s pokročilými službami cloudové platformy, využívající nejnovější analytiku IoT, digitální pracovní postupy, bezpečnou mobilitu a umělou inteligenci pro automatizaci sítě.
„Jsme nesmírně potěšeni, že můžeme spolupracovat se společností Avaya, abychom našim zákazníkům poskytli špičkové možnosti CCaaS a rozšířili tržní dosah našich řešení Digital Age Networking,“ řekl Jack Chen, generální ředitel společnosti ALE. „Rozšiřitelnost a variabilita platformy Avaya OneCloud CCaaS nám umožňuje spolupracovat s ekosystémem předních partnerů v oboru a vytvářet s Avaya zajímavější projekty, které naši zákazníci vyžadují.“
„Jsme velmi rádi, že můžeme ve spolupráci se společností ALE nabídnout naši službu OneCloud CCaaS téměř jednoho milionu jejích zákazníků a téměř 3 000 partnerů po celém světě a zároveň posílit naše portfolio o ALE síťové technologie,“ řekl Jim Chirico, prezident a generální ředitel společnosti Avaya. „Dnes oznámené partnerství se vzájemně velmi dobře doplňuje a věříme, že pro zákazníky společností Avaya i ALE představuje významnou příležitost, jak urychlit jejich přechod do cloudu nasazením prvotřídních cloudových technologií od dvou světových lídrů v oblasti komunikace.“