Společnost Alza.cz v roce 2011 vygenerovala celkový obrat 6,8 mld. Kč, oproti předchozímu roku jej tak zvýšila o více než miliardu. Společnost bohužel z více důvodů nezveřejňuje čistý zisk, takže nelze objektivně posoudit, jak si stojí vůči dalším dominantním hráčům na trhu, přesto jde o poměrně zajímavé číslo.
Internetový obchod Alza.cz poměrně dlouho nezveřejňoval ani samotný obrat, změna strategie nastala v roce 2008, kdy se na své historicky první tiskové konferenci rozhodla společnost dokázat, že je dlouhodobě bezkonkurenčně největším internetovým obchodem v Česku a poprvé zveřejnila výše svých obratů za posledních několik let. V roce 2005 přesáhl obrat společnosti 1 miliardu Kč, čímž obchod jako první internetový nákupní dům v ČR poprvé překonal uvedenou hranici.
„Těší nás tento skvělý výsledek, je důkazem, že se nám vyplatily investice do inovací, jakými byly spuštění automatizovaného logistického centra, nových webových stránek Alza.cz a rozšiřování pobočkové sítě po celé ČR a SR. I pro rok 2012 máme připravenu řadu novinek a zlepšení, které ještě víc přiblíží lidem nakupovaní na Alze“ prohlašuje obchodní ředitel společnosti Alza.cz Martin Drdúl.
Z pohledu prodaného zboží táhla podle slov obchodu nárůst prodejů zejména pokračující obliba notebooků, kdy každý pátý notebook prodaný v České republice byl právě z Alza.cz. Dále pak rostoucí poptávka po televizích a chytrých telefonech a bílé technice.
Alza v loňském roce vyřídila přes 2 285 000 objednávek, což představuje meziroční nárůst o 42 %, zvýšila počet svých zákazníků o 46 % oproti roku 2010 a dosáhla denní návštěvnosti na stránkách www.alza.cz přes 290 00 uživatelů.
Společnost je vlastněna kyperskou firmou L.S. INVESTMENTS LIMITED (KARAK INVESTMENTS LIMITED), za níž pravděpodobně stojí český zakladatel obchodu Alza.cz, Aleš Zavoral.