Pod názvem článku si mnozí jistě představují různé formy her, ale v tomto případě se jedná samozřejmě o hraní na internetu. Divíte se pánové? Ano už je to pravda, internetové a video hry nejsou již pouze výsadou mladých mužů, stále více je příležitostně hrají také ženy. Tato informace vyplývá z posledních průzkumů. Ženy přitahují především lehce pochopitelné a snadno ovladatelné on-line hry.
Ačkoliv ještě v nedávné době bylo na tento virtuální druh zábavy pohlíženo jako na výhradně mužskou doménu, nynější situace se pozvolna mění. Podle posledních průzkumů trhu společnosti Eyeblaster, zabývající se prodejem reklamy do internetových her, tvoří celých 60 – 70 procent příležitostných hráčů ženy pohybující se ve věkové kategorii nad 30 let.
Naproti tomu ze studie společnosti Mc Cann vyplývá, že hraní složitějších konzolových her je stále mužskou doménou: tento segment ženy tedy zatím nedohnaly.
Informace o skladbě hrajících žen i mužů získané z průzkumů jsou samozřejmě velmi žádané lidmi tvořícími marketingové strategie společnostem, jež připravují reklamu v oblasti internetových a konsolových her.