Mobilní operátor T-Mobile oznámil, že má v plánu začít ještě do konce letošního roku využívat servisu a služeb amerického vyhledávače a portálu Yahoo! v mobilních telefonech. S informacemi přišla Česká tisková kancelář (ČTK), které to sdělil nový marketingový ředitel operátora Petr Dvořák.
Dvořák nastoupil na pozici marketingového ředitele u tuzemského operátora T-Mobile v březnu letošního roku, kdy ve funkci vystřídal Jiřího Dvorjančanského. Podle informací ČTK se skupina T-Mobile na začátku roku 2008 dohodla na uzavření globálního partnerství s internetovou společností Yahoo! Společnost doteď ke spolupráci využívala konkurenčních služeb Google, ovšem Yahoo! prý T-Mobilu nabídlo ke spolupráci přijatelnější podmínky.
Tuzemský operátor T-Mobile také prezentoval svůj záměr vypsat výběrové řízení na partnera, který bude prodávat reklamní prostor v mobilních přístrojích. Ze slov Petra Dvořáka údajně vyplynulo, že by se jím mohl stát některý z internetových portálů, které už disponují zkušenostmi s prodejem podobných reklamních formátů.
Přečtěte si také
T-Mobile zvažuje nabídnout reklamní prostor na svých portálech
Jiří Dvorjančanský marketingovým ředitelem T-Mobile Deutschland