Vývojáři ryze českého podnikového a ekonomického informačního systému PREMIER dnes představili novou verzi programu pro nadcházející rok. Nejviditelnější změnou je kompletní redesign uživatelského rozhraní, přibyla rovněž informační lišta „aktuálně“, která o nových událostech a upozorněních informuje ve stylu sociální sítě Facebook. Denní informace o hospodaření firmy poskytnou nové přehledné ukazatele.
Modernizovaný design
Nejviditelnější změnou, kterou nová verze PREMIER system X5.1 přináší, je kompletní obměna grafické podoby úvodní obrazovky i většiny ostatních komponent uživatelského rozhraní. Design nyní spoléhá na jednoduchost a lepší přehlednost. Modré pozadí je doplněno transparentními a logičtěji strukturovanými panely a záložkami. Sekce programu jsou ilustrovány odpovídající ikonou, nejdůležitější položky pak příslušnými klávesovými zkratkami pro rychlý přístup. Redesign si klade za cíl poskytnout uživatelům lepší ergonomičnost a podstatně zrychlit a zpříjemnit jejich práci. Systém se nyní může pochlubit také podporou širokého spektra zobrazovacích jednotek včetně retina displejů a obrazovek s rozlišením HD (720p), FullHD (1080p) i nejnovějších displejů s rozlišením 4k.
Panel aktuálních upozornění a výstrah
Do nově představené verze byl implementován také praktický panel „aktuálně“. Uživatele informuje o aktuálních upozorněních a výstrahách v reálném čase. Po vzoru sociální sítě Facebook uživatele systému PREMIER na důležité události viditelně upozorní ikony v pravém horním rohu hlavní lišty. Ta je viditelná ve všech sekcích a modulech systému. Zaměstnanci tak nikdy nezmeškají důležité informace o:
- novinkách v programu,
- nové legislativě,
- dokladech v prodlení,
- podlimitních zásobách,
- přihlášení zaměstnanců s informacemi o aktivitě,
- narozeninách a svátcích zaměstnanců a obchodních partnerů,
- zprávách modulů Workflow a E-agent
- a mnoha dalších.
Grafické znázornění denní výkonnosti firmy včetně miniaplikace
V nejnovější verzi X5.1 přibyl také praktický ukazatel výkonnosti firmy. V přehledné formě umožní pověřeným zaměstnancům sledovat, jak se v daný den firmě po obchodní stránce dařilo, a jak společnost oproti plánu plní stanovené cíle. Přehled rovněž umožňuje srovnání výkonnosti firmy oproti předešlým dnům. Srovnávat lze denní tržby, počet nových objednávek, vystavených faktur apod. Díky propojení se všemi databázemi systému jsou údaje aktualizovány v reálném čase. Vývojáři PREMIER system si pro zákazníky připravili také praktickou mobilní aplikaci, výkonnost firmy tak mohou sledovat například obchodníci „v terénu“ nebo manažeři na služební cestě. Aplikaci lze stáhnout pro mobilní operační systémy iOS a Android.
Celkově nová verze PREMIER system X5.1 obsahuje více než 50 dalších změn a vylepšení. Jejich společným cílem je zejména zrychlení a zpříjemnění práce uživatelů, vyšší přehlednost a bezproblémová adaptace nových uživatelů. Zákazníkům PREMIER system bude update na novou verzi k dispozici v druhé polovině listopadu letošního roku.