Softwarová společnost Unicorn Systems vytvořila pro nově otevřenou Raiffeisen banku na Slovensku informační systém na podporu všech prodejních a servisních procesů na pobočce, rychlou obsluhu klienta a zároveň i podporu pro zákaznickou infolinku, back office a centrálu banky.
Raiffeisen banka bude na Slovensku nabízet tři produkty: účty včetně platebních karet, bezúčelové úvěry a termínované vklady. Vzhledem k franšízovému modelu provozování poboček byl kladený důraz na jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní, které názorně vede pracovníky na pobočkách a minimalizuje čas potřebný na obsluhu klientů a na vyškolení uživatelů.
Společnost Unicorn Systems taktéž participovala na implementaci designu Internet bankingu Raiffeisen banky na Slovensku.
„Vytvoření pobočkového řešení pro Raiffeisen banku na Slovensku za necelých 11 měsíců od zadání dokazuje schopnost Unicorn Systems dodat rozsáhlý informační systém ve velmi krátkých termínech požadovaných klientem. Předpokladem úspěchu byla úzká spolupráce s business zadavatelem i IT řešitelem na straně banky,“ uvedl k úspěšné spolupráci Jan Jaroš, obchodní ředitel a člen představenstva Unicorn Systems.
„Raiffeisen banka přináší na slovenský trh nový zážitek z bankovnictví, který je založený na principech jednoduchosti, srozumitelnosti a transparentnosti. Nevyhnutelným předpokladem pro správné doručování těchto principů klientům je i pobočková aplikace. Jsem rád, že kolegové na pobočkách mají dnes k dispozici kvalitní a intuitivní nástroj pro obsluhu klientů splňující přísná kritéria stanovená na začátku projektu,“ řekl Karol Kováč, výkonný ředitel Raiffeisen banky na Slovensku.