Stále více zákazníků přichází do e-shopů přes blogy a obsahové weby

Jak přivést nakupující do e-shopu? Dle statistik společnosti VIVnetworks.com nejlépe fungují blogy a obsahové weby, které do e-shopů přivedou až 35 % zákazníků. Blogeři si tímto způsobem dokáží slušně vydělávat. V affiliate síti VIVnetworks.com si díky provizím za zrealizované obchody mohou přijít i na desítky tisíc korun měsíčně. Stačí díky inteligentním nástrojům nasadit kód pro prodej zboží z e-shopu do webových stránek a začít vydělávat.
„Důvěryhodnost, to je to, co lidé u e-shopů vedle příznivé ceny hledají nejčastěji. A právě stránky, které mají „obličej“ a lze si za nimi někoho konkrétního představit, jsou těmi, kdo e-shopu mohou důvěryhodnost dodat,“ říká Robert Studený z affiliate sítě VIVnetworks.com. Není se tedy čemu divit, že lidé dají na radu svého oblíbeného blogera a na odkaz na koupi například výrobku, o kterém bloger vypráví či píše, rádi kliknou a prodej dokončí.

Podle statistik společnosti VIVnetworks.com přijde nejvíce objednávek do e-shopů právě z blogů a obsahových webů. Nejvíce zákazníků (35 %) je osloveno prostřednictvím obsahových webů a blogů, u kterých nejlépe fungují recenze, PR články nebo různá doporučení. Necelých 20 % zákazníků reaguje na cashback, což je forma slevy, kdy se kupujícímu vrátí část z hodnoty nákupu, a 25 % na slevové kupóny. Čtenář webu jednoduše klikne na odkaz,dostane se do e-shopu a může provést svou objednávku. Ta se připíše právě blogerovi, který za ni následně inkasuje provizi. Celý systém je tedy maximálně transparentní.

„Nejvyšší provize zaznamenáváme u cestovatelských blogů, přes které se mohou zákazníci doklikat do obchodu se zájezdy či letenkami,“ říká Robert Studený. „Příjmy jsou však v této oblasti vysoké jen v létě a v zimě, kdy je největší boom cestování. Letošní nejvyšší jednorázový výdělek činil 4712,40 Kč.“ Pravidelný příjem si pak mohou zajistit například módní blogerky, či matky na rodičovské dovolené, které si píší blog o tom, které prostředky využívají při péči o dítě. Není totiž nic snadnějšího, než do článku přidat odkazy na zmiňované a recenzované produkty. Tím, že se bloger rozhodne do affiliate sítě přidat, nic neriskuje. Stačí se zaregistrovat, za využití systému se neplatí žádné poplatky. Za každou realizovanou objednávku pak získává od obchodníka provizi v řádu procent. „Například v červenci jsme u módních blogů registrovali částky sahající až k 50 tisícům za měsíc. Jde bezpochyby o nejjednodušší a nejjistější způsob financování webu, než jsou klasické reklamy,“ říká na závěr Robert Studený.

Exit mobile version