Salesforce je lídrem v magickém kvadrantu 2024 společnosti Gartner pro platformy zákaznických dat

Společnost Salesforce byla v prvním ročníku magického kvadrantu společnosti Gartner zaměřeném na platformy pro zpracování zákaznických dat označena za lídra. Společnost byla hodnocena za Salesforce Data Cloud.

Gartner definuje platformy zákaznických dat (CDP) „jako softwarové aplikace, které podporují marketing a zákaznickou zkušenost tím, že sjednocují zákaznická data společnosti z marketingových a jiných kanálů. CDP optimalizují načasování a zacílení zpráv, nabídek a aktivit pro zapojení zákazníků a umožňují analýzu chování zákazníků na individuální úrovni v čase.“ Kromě toho společnost Gartner zdůrazňuje, že „přestože CDP původně sloužily marketingovým případům použití, zájem ze strany rolí správy dat, IT a dalších rolí zaměřených na zákazníky (např. prodej, servis a podpora) roste“.
• Salesforce Data Cloud, vyvinutý jako hyperskalární datový engine, který je nativně součástí platformy Einstein 1 společnosti Salesforce, umožňuje všem zaměstnancům rychlý přístup k informacím o zákaznících v reálném čase a snadné jednání s nimi v aplikacích CRM s umělou inteligencí, včetně prodeje, služeb, marketingu a obchodu.
• Díky službě Data Cloud mohou nyní společnosti spojit všechna svá firemní data napříč aplikacemi Salesforce a poskytovateli cloudových služeb, jako je AWS, Snowflake, Databricks, a Google s nulovou licencí ETL, a všechny systémy třetích stran pomocí MuleSoftu a našich hotových konektorů a vytvořit tak komplexní pohled na své zákazníky, který umožní rychlejší získávání informací, predikce a automatizované akce v rámci celé zákaznické zkušenosti.

S rozvojem digitálních produktů a služeb exponenciálně vzrostlo množství dat o zákaznících, které společnosti shromažďují, a zákazníci očekávají výjimečné zážitky na základě údajů, které o nich shromažďují. V cestě jim však stojí datová sila s daty uloženými v různých datových platformách a systémech. Zatímco téměř 70 % společností uvádí, že jejich interakce se zákazníky jsou nyní čistě digitální, pouze 26 % organizací uvádí, že poskytuje zcela propojené zkušenosti napříč všemi kanály. A 81 % vedoucích IT pracovníků uvádí, že datová sila brzdí jejich úsilí o digitální transformaci. Jako příklad lze uvést společnost FedEx, která zlepšuje zákaznickou zkušenost díky nedávné investici do Salesforce Data Cloud tím, že integruje zákaznický servis, marketing a prodej a poskytuje tak zákazníkům informovanější, efektivnější a personalizovanější služby.
Pohled Salesforce: „Zákazníci si uvědomují, že transformační síla CDP přesahuje rámec marketingu. Data Cloud společnosti Salesforce umožňuje organizacím uvolnit sílu jejich zákaznických dat v rámci světové jedničky v oblasti CRM s umělou inteligencí. Data Cloud nativně zpřístupňuje všechna data ve všech aplikacích Salesforce a umožňuje tak získávat poznatky, automatizovat a řídit obchodní procesy, které poskytují výjimečné zákaznické zkušenosti v každém kontaktním bodě,“ říká Rahul Auradkar, EVP & GM, Unified Data Services and Einstein. „Věříme, že uznání Data Cloudu jako lídra v magickém kvadrantu společnosti Gartner během několika let od uvedení produktu na trh svědčí o síle hyperskalárních dat v kombinaci s metadaty Salesforce a předními aplikacemi CRM. Díky našemu otevřenému a rozšiřitelnému ekosystému a partnerům umožňujeme zákazníkům maximalizovat hodnotu jejich zachycených dat z jejich stávajících technologických stacků ve službách poskytování lepšího zapojení zákazníků v každém kontaktním bodě.“

Exit mobile version