Poskytovatel historicky prvního CRM s umělou inteligencí Salesforce a Google Cloud oznámili rozšíření partnerství, které povede k vytvoření agentů Agentforce umožňujíích lidem bezpečně spolupracovat v aplikacích Salesforce Customer 360 a Google Workspace. Salesforce zavedením Agentforce rozšiřuje stávající obousměrné integrace mezi Salesforce a Google Workspace, což umožní zákazníkům využívajícím obě platformy snadno nasadit autonomní agenty kteří mohou samostatně přijímat rozhodnutí a bezproblémově pracovat v aplikacích, které denně používají, a to vše za podpory robustní ochrany soukromí a uživatelských dat, která jsou již v Salesforce a Google Workspace zavedeny.
Tyto interakce Agentforce a Google Workspace budou obecně dostupné koncem letošního roku, takže zákazníci můžou začít vytvářet vlastní agenty, kteří mají užitečné dovednosti v rámci Google Workspace a platformy Salesforce Customer 360. Agenti Agentforce mohou také provádět akce na základě dat uložených v Google BigQuery, aniž by museli přesouvat nebo kopírovat data, a to díky integracím, které jsou již dnes k dispozici se službou Zero Technologie.
Například agent Agentforce Sales Development Representative (SDR) komunikuje s potenciálními zákazníky 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, odpovídá na otázky, řeší stížnosti a plánuje schůzky na základě CRM a externích dat. Díky těmto novým možnostem prostřednictvím Agentforce budou nyní zákazníci moci používat akce Google Workspace, které jejich agentovi SDR umožní vytvářet prezentace a dokumenty Google ze šablon a budou moci bezpečně využívat kontexty z Gmailu. Dokumenty budou moci být přenášeny bezpečně do Salesforce k aktualizaci záznamů a spuštění pracovních postupů, jako je uložení podepsané smlouvy do Salesforce a uzavření příležitosti pomocí zprávy o získání nebo nezískání nového zákazníka vygenerované v Dokumentech. Tyto integrace budou podpořeny robustní ochranou soukromí a uživatelských dat, která je již v rámci Google Workspace zavedena, což zajistí, že data zákazníků zůstanou ochráněna jako ta jejich vlastní.
Díky stávající integraci mezi Salesforce Data Cloud a Google BigQuery mohou už nyní zákazníci poskytnout svým agentům s umělou inteligencí v Agentforce data z obou platforem, což povede k vyšší úrovni důvěryhodnosti a přesnosti odpovědí. Například zákazníci z oblasti elektronického obchodu mohou svého Merchant Agenta, který pomáhá obchodníkům, vybavit relevantními informacemi uloženými v BigQuery, jako jsou data o nákupech, výdajích na reklamu a segmentaci zákazníků. Agenti mohou také využívat funkci Retrieval Augmented Generation (RAG), která umožňuje provádět akce na základě přesných dat z Data Cloudu v reálném čase.
„Společně s partnery, jako je Google Cloud, vytváříme první ekosystém agentů na světě,“ říká Brian Landsman, výkonný viceprezident pro globální technologické partnery společnosti Salesforce. „Lidé pracují v mnoha systémech, aby mohli vykonávat svou práci, a aby byli efektivní, potřebují to samé i agenti. Společnosti Salesforce a Google Cloud společně přinášejí sadu pro zvýšení produktivity plně založenou na umělé inteligenci.“
„Toto partnerství spojuje platformy, na kterých každý den pracují miliony lidí,“ uvádí Stephen Orban, viceprezident pro partnerství ve společnosti Google Cloud. „Platforma Agentforce společnosti Salesforce pomůže zákazníkům používat umělou inteligenci Google Cloud v reálných případech, jako je rozvoj podnikání, elektronické obchodování a mnoho dalších – s důvěrou a přesností na firemní úrovni.“
Agentforce Agent Actions pro Google Workspace bude zájemcům dostupný koncem letošního roku prostřednictvím Salesforce AppExchange.