Nejnovější trendy zdůrazňující flexibilní způsoby práce jsou motorem rostoucí poptávky po pronajatých kancelářských a jednacích místnostech a virtuálních kancelářích v ČR
Společnost Regus, největší globální poskytovatel flexibilních pracovišť, letos otevře Praze tři nová business centra, což je na českém trhu rekordní počet v jednom roce. K dosavadním čtyřem v Praze a po jednom Brně a v Ostravě, přibydou v nejbližších měsících centra v Nových Butovicích, na I. P. Pavlova a v Karlíně. Otevření nových center je reakcí na rostoucí poptávku českých firem a podnikatelů po pronajatých zařízených kancelářích a reprezentativních zasedacích prostorách, které si lze s nulovými počáteční náklady pronajmout dle potřeby na rok, na den nebo třeba jen na hodinu.
Rostoucí poptávka po pronajatých kancelářích souvisí s dynamickým rozvojem flexibilních způsobů práce v České republice. Podle posledního průzkumu společnosti Regus z ledna 2015, registruje 81 % českých respondentů ve svém oboru nárůst práce na dálku, 77 % nárůst práce na volné noze, 73 % více podnikatelů z řad fyzických osob, 69 % zvýšení počtu outsourcovaných projektů a 65 % nárůst práce na částečný úvazek. Tito podnikatelé a pracovníci pak hledají prostory bez dlouhodobých závazků, plně vybavené, dodávající prestiž před svými zákazníky a s profesionálními službami, na jejichž zajištění nemají ani zdroje a ani čas.
“Na společnosti Regus oceňujeme profesionalitu služeb, vysokou úroveň poskytované péče o nás i o naše klienty, podporu veškerých kancelářských služeb a administrativních činností a reprezentativnost prostor zvyšující naši prestiž,” říká Denisa Stáncová, výkonná ředitelka Career Partner. „Jedním z hlavních přínosů pro naše podnikání je flexibilita služeb společnosti Regus, která nám umožňuje využívat kanceláře a zasedací místnosti podle skutečné potřeby, a to nejen v Praze, ale i v ostatních městech republiky.“
V letošním roce Regus registruje navíc nárůst poptávky po službách virtuálních kanceláří, který přichází s důslednější formu kontrol ze strany finančních úřadů zaměřující se na adresy sídel virtuálních firem. Služby Regus, které jsou zcela v souladu s novými pokyny GFŘ, poskytují svým zákazníkům jasnou záruku. „Na spolupráci se společností Regus bych vyzdvihl především nulové počáteční náklady a služby na nejvyšší úrovni. Jako zákaznicí se navíc nemusíme obávat toho, že by služba Virtuální kancelář byla v jakémkoliv rozporu s platnou právní úpravou,“ říká Pavel Gula, výkonný ředitel Alliante.
Business centra Regus v České republice sídlí na prestižních adresách s dobrou dopravní dostupností v Praze, Brně a Ostravě. Svým zákazníkům poskytuje především tyto služby:
• Pronájem plně vybavených kanceláří umožňující okamžité využívání s nulovými počátečními náklady;
• Virtuální kanceláře na prestižní obchodní adrese s recepčními službami (vyřizování pošty, telefonů apod.);
• Pronájem reprezentativních zasedacích a konferenčních místností s kompletními službami.
„Náklady na kancelářské prostory tvoří po personálních nákladech obvykle druhou nejvyšší výdajovou položku firem,“ *řekl Karel Pelan, ředitel společnosti Regus v České republice. *„Letos otevíráme v České republice nejvíce business center v historii, což svědčí o tom, že našim zákazníkům poskytujeme reálnou hodnotu ve formě efektivnějších výdajů na kanceláře a jednací místnosti a kompletního zázemí pro zaměstnance.“