Společnost QAD, přední globální poskytovatel cloudových řešení pro výrobní podniky a dodavatelské řetězce, oznámilo jmenování Sanjaye Brahmawara do funkce generálního ředitele (CEO), s účinností od 17. března 2025. Ve vedení nahrazuje Antona Chiltona, který po více než dvaceti letech působení odchází z aktivní role.
Sanjay Brahmawar přichází do QAD s bohatými zkušenostmi z oblasti technologického vedení a transformací podniků. Během svého působení jako CEO společnosti Software AG vedl úspěšnou transformaci směrem k moderní růstové společnosti, se zaměřením na inovace, zákaznický úspěch a akvizice s vysokou přidanou hodnotou. V minulosti zastával další klíčové pozice ve společnostech IBM, PwC, FedEx, DSM a Honda.
„Jsem nesmírně nadšený, že mohu vést QAD do další fáze růstu. Budeme hrát na vítězství – se silným důrazem na inovace, kvalitu služeb a úspěch našich zákazníků,“ uvedl Brahmawar.
Charles Goodman, předseda představenstva QAD a partner společnosti Thoma Bravo, doplnil: „Sanjay přichází v klíčovém momentu. Jeho vize a orientace na zákazníka z něj činí ideálního lídra pro další rozvoj QAD.“
Brahmawar své nové působení zahájil i aktivní účastí na globálním setkání partnerů QAD Teamwork 2025, které se konalo minulý týden v Aténách. Akce se zúčastnili zástupci více než 30 zemí a jejím cílem bylo posílit spolupráci v rámci partnerství a představit nové strategie v oblasti inovací a zákaznické podpory.
Součástí programu bylo i slavnostní vyhlášení nejúspěšnějších partnerů. Společnost Minerva, dlouholetý partner QAD s více než 30letou historií, získala prestižní ocenění QAD LEAP Gold Partner. Toto ocenění je důkazem výjimečné odbornosti, důvěryhodnosti a schopnosti přinášet inspirativní řešení v oblasti digitalizace výroby.
„Jsme hrdí na to, že jsme součástí partnerské komunity QAD. Ocenění je potvrzením našich dlouhodobých snah o poskytování hodnotných a transformativních řešení pro naše zákazníky,“ uvedl Petr Koptík, předseda představenstva a obchodní ředitel společnosti Minerva.
QAD pokračuje v posilování svého partnerství, inovací a zákaznické orientace, které jsou klíčovými pilíři strategie růstu pod novým vedením.