Nejkomplexnější cloudové řešení pro plánování podnikových zdrojů na současném trhu vylepšuje uživatelskou zkušenost a přidává nové funkce i lokalizace.
Společnost Oracle na konferenci Oracle OpenWorld oznámila rozšíření svého řešení Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud. Toto cloudové řešení plánování podnikových zdrojů je určeno pro profesionály v oboru financí, nákupu a řízení projektů. Řešení nově využívá technologie umělé inteligence (AI).
Platforma Oracle ERP Cloud má více než 4 500 zákazníků v 85 zemích. V rámci novinek v sadě Oracle Cloud Applications Release 13 nyní Oracle ERP Cloud nabízí moderní funkce pro finanční oddělení, oddělení nákupu, řízení portfolia produktů (Project Portfolio Management, PPM) a řízení výkonnosti podniku (Enterprise Performance Management, EPM). Organizace mohou nyní díky technologiím adaptivní inteligence zefektivnit svůj provoz, standardizovat podnikové procesy, snížit jejich cenu a složitost. Umělá inteligence umožňuje optimalizovat platební podmínky nabízené dodavatelům a lépe řídit finanční toky. Technologie podporuje výběr optimálních dodavatelů vzhledem ke konkrétním okolnostem jednotlivých obchodních případů. Nové funkce Adaptive Intelligent Apps for ERP, vestavěné do řešení Oracle ERP Cloud, umožňují organizacím i další cesty ke zefektivnění spolupráce s dodavateli.
„Oracle ERP Cloud je jediným řešením tohoto typu na současném trhu, které svou úrovní odpovídá potřebám podniků. Platforma nabízí potřebnou šíři možnosti i hloubku pohledu na obchodní procesy, je bezpečná, spolehlivá, škálovatelná a neustále přidává nové inovace,“ uvádí Rondy Ng, senior viceprezident pro vývoj aplikací ve společnosti Oracle. „Zaměřili jsme se na inovace a investovali jsme do vývoje dalších funkcí potřebných v jednotlivých oborech podnikání, nové funkce přidáváme pružným a modulárním způsobem. Zákazníkům bez ohledu na jejich velikost, obor činnosti nebo místo podnikání pomáháme růst, transformovat se a udržet si konkurenceschopnost.“