Komplexní nabídka služeb zahajuje novou éru v oblasti monitoringu technologií různých výrobců a přináší tak významný nárůst výkonnosti IT infrastruktury podniku.
Společnost NextiraOne, přední evropský expert na komunikační služby, dnes uvedla na trh svoji novou komplexní nabídku služeb – řešení OneCockpit. OneCockpit je revoluční kombinací služeb monitoringu a řízení, které zásadně mění způsob, jakým IT ředitelé a jejich oddělení mohou vyhodnocovat provozní stav síťové infrastruktury. Společnostem umožňuje účinně spravovat sítě, minimalizovat obchodní rizika a efektivně plánovat změny infrastruktury.
Služba OneCockpit využívá aplikace a nástroje pro monitoring nové generace sloučené v rámci jediného řídicího panelu, který pokrývá všechny klíčové technologie a výrobce. Panel je přístupný z libovolného zařízení, včetně mobilních nástrojů jako jsou tablety a smartphony. Kombinuje data z monitoringu stavu zařízení a data ze sledování výkonu produkčních systémů v reálném čase s náhledem na případné dopady snížení výkonu sítě a obchodní aktivity podniku. OneCockpit vytváří výkonné end-to-end řešení monitoringu a řízení infrastruktury, které je plně integrováno do komplexního portfolia služeb společnosti NextiraOne.
„Pro naše zákazníky představuje OneCockpit vysoce efektivní platformu, jež jim umožní rychlou detekci síťových a aplikačních problémů – často dříve, než se projeví na straně uživatelů. Díky systematickému nonstop monitoringu infrastruktury a sledování klíčových ukazatelů výkonnosti na základě průběžných informací v reálném čase organizacím zajišťuje vyšší stabilitu IT infrastruktury. Zlepšením dostupnosti systémů tak snižuje obchodní rizika,“ řekl Petr Hübl, generální ředitel společnosti NextiraOne Czech.
NextiraOne vyvinula řešení OneCockpit během dvouleté intenzivní vývojové práce jejích odborníků. Je postavené na nejlepších softwarových řešeních pro poskytování služeb ve své třídě mezi něž patří například řešení ServicePilot a HP.
„Spuštění řešení OneCockpit je více než uvedení nového produktu na trh. Je to představení globální nabídky, která propojuje všechny naše obchodní aktivity v oblasti poskytování služeb – sladění procesů, týmů, lidí, dokumentace a infrastruktury,“ dodal Petr Hübl.
Vývojový tým NextiraOne se soustředil na vývoj silného řešení orientovaného na zákazníka s využitím dlouholetých zkušeností společnosti v oblasti poskytování podpory, správy a řízených služeb pro zákazníky po celé Evropě.