Nové aplikace umožňují vlastní nastavení zpracování dokumentů a vzdálené řešení případných chyb tisku. Samsung integruje mobilní technologie do svých tiskáren a multifunkčních zařízení a uživatelům tak usnadňuje každodenní práci.
Společnost Samsung Electronics představila dvě nové aplikace pro tisk dokumentů s názvem Dynamic Workflow, resp. RemoteCall, které zvyšují produktivitu a šetří náklady koncovým uživatelům.
Dynamic Workflow a RemoteCall jsou nejnovějšími přírůstky rozhraní Smart UX Center, které je součástí všech multifunkčních tiskáren Samsung Smart MultiXpress. Tyto nové nástroje uživatelům šetří čas, protože dokážou provést několik úkolů v jediném kroku a v případě potřeby spojí tiskárnu s technikem, který umí opravit chyby na dálku.
„Moderní mobilní technologie nabízí mnoho výhod pro kancelářské prostředí a my je využíváme pro zdokonalení tiskových řešení,” řekl David SW Song, Senior viceprezident divize Printing Solutions Business společnosti Samsung Electronics. „Rozhraní Smart UX Center a všechny aplikace, které pro něj vyvíjíme, umožňují spárování tiskárny s chytrými zařízeními s OS Android, čímž poskytujeme uživatelům potřebnou mobilitu a snadný přístup k tiskárně.“
Aplikace Dynamic Workflow rovněž pomáhá uživatelům šetřit čas. Stačí shrnout několik úkolů jako je skenování, optické rozpoznání typu dokumentu a jeho distribuci do jediného kroku, který si může uložit jako zkratku pro budoucí využití. Příště tak všechny tyto úkoly zadá pouhým jedním dotykem.
RemoteCall je placená aplikace, která umožňuje spojení tiskárny na dálku se servisním centrem, jehož pracovníci provedou diagnózu a řešení případného problému. Díky propojení mohou technici ovládat uživatelský displej Smart UX Center a provést uživatele celým procesem řešení problému. Technik se rovněž může připojit i k počítači uživatele a prostřednictvím něj potíže vyřešit. Servisní služba „na dálku“ šetří čas i náklady oběma stranám: uživatelům i servisním partnerům.
Zásadní funkce aplikací Dynamic Workflow a RemoteCall zahrnují:
Dynamic Workflow
• Kombinace aplikací: Integrace více funkcí do jediného kroku (workflow).
• Zvýšená produktivita: Zkratky šetří čas a zvyšují produktivitu.
*RemoteCall *
• Ovládání obrazovky: Ovládání a diagnostika v reálném čase prostřednictvím vzdáleného přístupu.
• Kreslení na displeji: Vyznačování důležitých oblastí na displeji zákazníka pro jasnější komunikaci.
• Text Chat: Komunikace s technikem prostřednictvím mobilního chatu.
• Jednoduché spojení: Pro spojení s technickým centrem stačí zadat šestimístný kód, který je zákazníkovi centrem generován při instalaci.
Každý měsíc uvádí Samsung nové aplikace a widgety pro rozhraní Smart UX Center. Smart UX Center je jedním z projektů „Internetu věcí“, které využívají mobilní technologie pro dokonalejší fungování kanceláře. Rozhraní je neodmyslitelnou součástí tiskových řešení značky Samsung, které umožňuje hladkou komunikaci mezi jednotlivými zařízeními v kanceláři.
„Smart UX Center je dokonalým řešením pro uživatele chytrých zařízení, kteří v rámci aktuálního trendu BYOD využívají pro práci své vlastní zařízení a mobilita je pro ně nejdůležitějším kritériem práce, ” řekl Song. „Dnes již nemusíte tisknout pouze, když jste přítomní v kanceláři. Tiskněte odkudkoli.”
Více informací o aplikacích Smart UX naleznete zde: printingapps.samsung.com/apps.