Kongresové centrum Praha: Nový zákazník systému HELIOS Nephrite

Kongresové centrum Praha (KCP) má ambici patřit k desítce nejlepších kongresových center v Evropě a být jedničkou mezi kongresovými centry v České republice. Také proto se KCP rozhodlo pro maximální digitalizaci svých procesů a zavedení paperless office.

Ve výběrovém řízení nakonec zvítězil produkt HELIOS Nephrite, který splnil náročné požadavky na podnikový informační systém, jenž nabízí komplexní portfolio funkcionalit.

Kongresové centrum Praha si kromě standardních modulů, jako je Ekonomika, Provoz firmy, Sklady, Mzdy a Docházka, pořídilo také modul HELIOS BI (Business Intelligence), který dokáže v reálném čase sledovat veškeré parametry i finanční ukazatele jednotlivých eventů, které se v KCP uskuteční.

„Komplexní systém HELIOS Nephrite by nám měl významně pomoci k zefektivnění interních procesů a snížení administrativní zátěže našich kolegyň a kolegů. Digitalizace také, v souladu s naší dlouhodobou strategií udržitelného podnikání, přispěje používáním bezpapírové formy ke snížení uhlíkové stopy a současně i k vylepšení našich služeb finálnímu zákazníkovi,“ říká Ing. Lenka Žlebková, generální ředitelka Kongresového centra Praha.

Tým vývojářů z Asseco Solutions vyvinul pro klienta unikátní praktickou funkcionalitu, která zajišťuje celý životní cyklus konkrétního dokumentu, od jeho prvotního vzniku v HELIOSU až po finální archivaci v DMS. Smlouvy jsou například elektronicky podepisované a opatřené unikátním QR kódem, aby byla zajištěna snadná identifikace dokumentu. Vše je evidováno také v podatelně.

Veškeré schvalování dokumentů je pak řízeno Workflow v HELIOS Nephrite. Společnost KCP se rovněž rozhodla využívat cloudové služby a dočasně, než si pořídí nový hardware, bude používat datové centrum ERPORT. Implementace projektu byla zahájena 1. února 2023, ostrý start je naplánován na začátek roku 2024.

Exit mobile version