Společnost Huawei v roce 2024 dokázala, že je globálním lídrem v oblasti nositelných zařízení. Podle nejnovější zprávy společnosti IDC Global Wearable Device Market, která hodnotí globální dodávky nositelných zařízení za první tři čtvrtletí roku 2024, se společnost Huawei umístila na prvním místě. S meziročním nárůstem dodávek o 44,3 % a globálním tržním podílem 16,9 % se Huawei stává symbolem inovací v oblasti nositelné elektroniky.
Společnost Huawei je mezi milovníky technologií známá svými špičkovými produkty, které kombinují nejen inovativní funkce podporující zdraví a fyzickou kondici, ale i moderní design. Právě i proto se značka umístila ve třech čtvrtletích po sobě na prvním místě. Výsledky průzkumu společnosti IDC tak ukazují vedoucí postavení Huawei v tomto odvětví. Na druhém místě se ocitl americký velikán – Apple. Čínská společnost Xiaomi, která je na trhu už více než 14 let, se umístila na 3. příčce.
Huawei je lídrem s nositelnou elektronikou, má 16,9% podíl na globálním trhu
Nejnovější čtvrtletní zpráva IDC o sledování globálního trhu s nositelnými zařízeními ukazuje, že navzdory celosvětovému poklesu dodávek zařízení nošených na zápěstí v roce 2024, si čínský trh udržel působivou meziroční míru růstu, a to o 20,1 %.
O tom, že je společnost Huawei špička mezi nositelnou elektronikou svědčí i pozoruhodný meziroční nárůst jejích globálních dodávek – a to až o 44,3 %. 16,9% podíl společnosti Huawei na celosvětovém trhu ji tak vynesl na první místo a s 35,7% podílem na domácím trhu mu dominuje.
Co vedlo k úspěchu?
Za úspěchem značky Huawei, kromě velmi promyšleného a do detailu zpracovaného designu, stojí i inovativní technologie. Huawei svými produkty nastavuje nová měřítka na trhu a aktivně se podílí na řízení budoucnosti nositelných zdravotních a fitness technologií. Díky tomu, že značka klade důraz na zdraví svých klientů, implementuje do svých produktů technologie, které jim nejen usnadní život, ale také zlepší zdraví, a přispívá ke zvýšení zdravotní úrovně uživatelů po celém světe. V minulém roce společnost Huawei mezinárodní trh zásobovala řadou zajímavých produktů z oblasti nositelných zařízení. Vyplnila tak díru na trhu a představila řadu převratných novinek jako Huawei Watch Fit 3, Huawei Watch GT 5 a Huawei Watch D2.
Ze zmíněných produktů byly jako první na trh v květnu 2024 uvedeny Huawei Watch Fit 3. Díky sledování a zaznamenávání hodnot zlepšují celkové zdraví a kondici jejich uživatelů. Především prostřednictvím sledování kalorií a nutriční analýzy.
Huawei Watch D2 byly na trh uvedené v druhé polovině roku 2024 a představují revoluci v oblasti chytrých hodinek. Hodinky jsou certifikovaným zdravotnickým zařízením, které dokáže nejen měřit krevní tlak 24 hodin denně, ale také analyzovat EKG, monitorovat spánek, srdeční tep a další zdravotní ukazatele, a to vše v elegantním balení.
Nejmodernější systém HUAWEI TrueSense však přinesly až Huawei Watch GT 5. Tento produkt si totiž kombinací systému TrueSense s pokročilými sportovními funkcemi podmanil trhy po celém světě a získal dokonce i ocenění od předních médií, jako jsou WAREABLE a ANDROID AUTHORITY.
Posílení spojení se spotřebiteli po celém světě
Společnosti se také v roce 2024 povedlo lépe oslovit zákazníky na trzích Evropy, Latinské Ameriky, Asie, Tichomoří či Afriky. Za tímto úspěchem stojí rozšíření místních aktivit a realizace působivých marketingových strategií. Prostřednictvím iniciativ, jako je „Light Up Your Rings“ a „Tech with Love“, Huawei nadále uplatňuje svou filozofii, kdy technologie nabízí spotřebitelům moderní funkce a zároveň se stará o jejich zdraví.
Jmenováním Sira Mo Faraha a Pamely Reif ambasadory nositelných produktů Huawei a pořádáním velkých akcí k uvedení produktů na trh ve městech, jako je Dubaj, Barcelona a Brazílie, společnost výrazně posílila spojení se spotřebiteli po celém světě.