Huawei Consumer Business Group (BG) na veletrhu CES 2015 představuje více než stovku výrobků. Patří mezi ně nejnovější prémiové smartphony, nositelná zařízení (wearables), tablety, zařízení pro mobilní a domácí přístup k internetu, inteligentní zařízení pro domácnost, OTT zařízení a moduly do vozidel.
Společnost rovněž představila zahájení tzv. éry „Hilink“. Jedná se o strategii nabídky plně integrovaných mobilních internetových řešení spotřebitelům na celém světě, která je součástí záměru přinášet nejmodernější technologie spotřebitelům a umožňovat výjimečné připojení pro lidi na celém světě.
„V roce 2014 jsme dosáhli našich dosud největších úspěchů. Strategie zaměřená na prémiové výrobky střední a vyšší třídy přinesla své ovoce a naše meziroční prodeje smartphonů vzrostly o 30 % na více než 11,8 miliardy USD. Prémiové smartphony Huawei P7 a Huawei Mate7 si oblíbili zákazníci po celém světě. Zároveň dále posiluje globální vliv naší značky a Huawei se stala první společností z kontinentální Číny, která úspěšně pronikla do žebříčku sta nejhodnotnějších globálních značek Interbrand pro rok 2014,“ uvedl Richard Yu, generální ředitel Huawei Consumer BG.
„Do budoucna hodláme dále upevňovat naší pozici a posilovat v oboru smartphonů a budeme lidem dále poskytovat integrované a inteligentní zážitky. S využitím silné základny a předností společnosti Huawei v oboru mobilního širokopásmového připojení se i nadále zaměříme na využívání příležitostí v oblasti síťových řešení pro automobily a Internet věcí (propojení vestavěných zařízení s internetem) a budeme se snažit vytvářet stále lepší inteligentní řešení (např. jízdní itineráře, preference při jízdě, analýzy bezpečnosti, atd.), a to prostřednictvím integrace velkých objemů dat a cloudových služeb,“ uzavřel Richard Yu.
Prémiové telefony Huawei táhnou prodeje i povedomí značky
S ohledem na úspěch strategie prémiových telefonů Huawei střední a vyšší třídy jsou její smartphony pozitivně přijímány spotřebiteli na celém světě, což v průběhu celého roku vedlo k silnému nárůstu dodávek. V důsledku toho povědomí o značce Huawei vzrostlo z 52 % v roce 2013 na 65 % v roce 2014 a hodnota doporučení značky podle agentury IPSOS dosáhla 43 %.
Na veletrhu CES 2015 se představují prémiové produkty značek Huawei i Honor. Patří mezi ně modely P7 (v provedení Sapphire, Arsenal a běžná edice), Huawei Mate7 (prémiová i běžná edice) a také Huawei Honor 6 a Honor 6 Plus.
V návaznosti na úspěch modelu Huawei P6 dosáhly dodávky smartphonů Huawei P7 počtu 4 milionů kusů, a to po pouhých šesti měsících od svého uvedení na trh na samostatné akci v Paříži v květnu 2014. Po loňském zářijovém uvedení se s velmi dobrou odezvou zákazníků po celém světě setkal i model Huawei Mate7. Prémiový model G7 (uvedený rovněž na veletrhu IFA) dále upevnil postavení společnosti Huawei jako vedoucího prodejce na trhu smarphonů vyšší třídy. Modelu G7 se během dvou měsíců od uvedení na trh prodalo více než milion kusů.
Vedle svých prémiových smartphonů Huawei na veletrhu představila i svou vizi tzv. éry Hilink. Jedná se o strategii nabídky plně integrovaných mobilních internetových řešení spotřebitelům na celém světě. Výrobky Huawei jsou navrhovány tak, aby uspokojovaly rozmanité technologické potřeby spotřebitelů v době globálního mobilního internetu. Cílem platformy domácích inteligentních produktů zapojených do sítě, která mimo jiné zahrnuje média, storage a monitoring kvality vzduchu, inteligentní zásuvky, osvětlení s dálkovým infračerveným ovládáním, a inteligentní elektrický ventilátor, je mimo jiné kdykoli a kdekoli usnadnit lidem připojení. Integrované řešení Huawei „Hilink“ představily také vystavené modely tabletů Huawei MediaPad T1 a X1, chytrý náramek TalkBand B1, zařízení pro mobilní přístup E5 PRO, přístupová zařízení pro domácnosti PT500 a WS331C, OTT Huawei M330 a modul do vozidel ME909Tu-565.