Meziroční růst počtu dodaných smartphonů do Evropy o 98 %, na Střední východ a do Afriky o 70 %, počet dodaných modelů za 3. kvartál dosáhl 27,4 milionu kusů. Celkový meziroční nárůst činí 63 %.
Huawei Consumer Business Group oznámila prodejní výsledky za 3. kvartál roku 2015 a hlásí pokračující růst dodávek smartphonů (63% meziroční nárůst). Třetinu dodávek představují zařízení Huawei střední a prémiové třídy, což je o sedm procentních bodů více než v předchozím kvartálu. Dodávky smartphonů Huawei do Evropy meziročně vzrostly o 98 %, do Afriky a na Střední východ o 70 %. Huawei je momentálně 3. největším světovým výrobcem smartphonů, leaderem na trhu smartphonů v Číně a 88. nejcennější světovou značkou.
Dodávky smartphonů Huawei rostou meziročně o 63 %
Celkový počet dodaných smartphonů Huawei za poslední tři měsíce (do 30. září 2015) dosáhl 27,4 milionu kusů. To představuje 63% meziroční nárůst. Pro srovnání, v celém odvětví je pro rok 2015 očekáván meziroční růst 9,3 %.
„Čtvrtletní výsledky jasně dokládají úspěch naší růstové strategie,“ řekl Richard Yu, CEO Huawei Consumer BG. „Jsme skutečně hrdí na rychlý růst prodejů mimo území Číny a na stále vyšší poptávku po našich zařízeních střední a prémiové třídy. Jsme přesvědčeni, že tímto tempem dokážeme do konce roku dosáhnout našeho cíle 100 milionů dodaných přístrojů.“
Meziroční růst dodávek smartphonů do Evropy o 98 %
Dodávky chytrých telefonů Huawei v Evropě vzrostly meziročně o 98 %, v regionech Středního východu a v Africe o 70 %. Divize consumer BG se těší značnému úspěchu také na domácím (čínském) trhu, kde hlásí meziroční nárůst dodávek o 81 %.
Rostoucí zájem o high-end modely Huawei
Konkrétní výsledky Huawei v oblasti prémiových chytrých telefonů poukazují na stále rostoucí zájem uživatelů. Od uvedení na trh dosáhly dodávky smartphonů Mate 7 šesti a půl milionu kusů, P7 sedmi a půl milionu kusů a P8 čtyř milionů kusů. Huawei Mate S, nejnovější vlajková loď uvedená v září tohoto roku, je nyní k dostání ve více než 48 zemích světa. Uvedením verze Mate S „Rose Gold“ si spotřebitelské divize Huawei slibuje rozšíření povědomí o značce i mezi spotřebitele ženského pohlaví.
Popularita středních a prémiových modelů Huawei v Evropě
Vysoká poptávka po chytrých telefonech střední a nejvyšší třídy je patrná také v Evropě. Například ve Španělsku zařízení Huawei pokrývají 12,4 % trhu se smartphony a 45,7 % trhu s high-end zařízeními (v cenové relaci 400 – 500 EUR). Značné úspěchy zaznamenává Huawei také v Itálii, kde si drží 10,9 % trhu chytrých telefonů a 27,9 % trhu high-end zařízení.
3. největší výrobce smartphonů v prvním pololetí 2015
Podle nedávné zprávy agentury GFK se společnost Huawei v období od ledna do srpna roku 2015 umístila mezi třemi největšími světovými výrobci smartphonů, a to s tržním podílem 9,5 %.
Leader čínského trhu s podílem 15,2 %
Na čínském trhu je pak Huawei s tržním podílem 15,2 % (září 2015) nadále leaderem. Mezi tři největší výrobce chytrých telefonů patří Huawei, dle dodaných kusů, mimo jiné v Austrálii, Belgii, Itálii, Portugalsku, Španělsku, Švýcarsku a na Novém Zélandě.
1. čínská společnost v Top 100 Best Global Brand list 2015
V říjnu 2015 byla společnost Huawei oceněna uvedením v seznamu Top 100 nejlepších celosvětových značek roku 2015 (Top 100 Best Global Brand list for 2015) společnosti Interbrand, kde Huawei patří 88. místo. V předchozím roce pak společnost Huawei dosáhla umístění v tomto seznamu jako vůbec první čínská značka.