HP rozšiřuje nabídku služeb i certifikovaného repasovaného hardwaru s podporou umělé inteligence

Divize HP Solutions těsně před zahájením veletrhu spotřební elektroniky CES 2025 v Las Vegas oznámila rozšíření nabídky, která má zvýšit spolehlivost a přispět k větší produktivitě zaměstnanců a IT, ale také udržitelnosti. Novinky zahrnují vylepšené balíčky služeb podpory, novou službu registrace zařízení a rozšíření portfolia certifikovaných repasovaných počítačů HP.
IT oddělení je pod obrovským tlakem, aby poskytovalo špičkovou podporu a údržbu zařízení. Tradiční přístup založený na reaktivní diagnostice a nápravě však pouze zvyšuje frustraci a náklady spojené s odstávkami zaměstnanců. Proto se organizace obracejí na důvěryhodné partnery, aby jim pomohli proaktivněji řešit problémy. HP tak ve svém nejnovějším portfoliu služeb hardwarové podpory zavádí poznatky o stavu zařízení založené na umělé inteligenci.
Jednotlivé balíčky podpory služeb se liší:
• Základní podpora společnosti HP: Kromě kvalitní standardní podpory na dálku v pracovní dny bude nyní1 HP Essential zahrnovat i opravu zařízení na místě, která pomůže zprovoznit počítače všude, kde se pracuje s hybridními počítači. Zákazníci se budou moci rozhodnout, zda budou chtít poskytovat informace o stavu zařízení, které pomáhají společnosti HP proaktivně identifikovat, diagnostikovat a odstraňovat problémy s PC.2
• Prémiová podpora HP: Kromě kvalitní vzdálené podpory 24×7 a oprav na místě s odezvou následující pracovní den1 bude nyní podpora HP Premium Support zahrnovat i informace o stavu zařízení na bázi umělé inteligence pro prediktivní detekci problémů se zařízením, vyskakovací upozornění pro koncové uživatele, která proaktivně řeší potenciální problémy, a automatické zadávání termínů pro pohodlné plánování oprav na místě před přerušením provozu3.
• Podpora HP Premium+: Obsahuje všechny výhody HP Premium Support a navíc poskytuje přednostní přístup k náhradním dílům a servisním expertům HP, takže opravy jsou zajištěny, jak nejrychleji je to možné. 1, 3,4 , 5

„Společnost HP pomáhá firmám minimalizovat prostoje zaměstnanců, aby se mohli soustředit na své obchodní priority,” řekl Marcos Razon, SVP & President, HP Lifecycle Services. „S využitím možností umělé inteligence se snažíme předcházet problémům u zákazníků ještě dříve, než vůbec vzniknou, a poskytujeme pracovníkům podpory informace potřebné pro okamžitý zásah.“
Rozšířené balíčky služeb podpory HP jsou k dispozici celosvětově jako doplňková služba k novým zařízením nebo k již existujícím zařízením po skončení záruky a také jako součást řešení Managed Device Solution.

Na veletrhu CES společnost HP také oznamuje službu HP Device Registration Service, která pomáhá IT pracovníkům zkrátit čas strávený nasazováním, správou a vyřazováním zařízení. Tato služba je obzvláště důležitá v souvislosti s ukončením podpory systému Windows 10 v říjnu 2025. Vzhledem k tomu, že organizace přecházejí ze stárnoucích flotil na nové, může HP lépe podporovat zákazníky v moderní správě.
Služba HP Device Registration Service zjednodušuje registraci zařízení v aplikaci Intune do 48 hodin od odeslání objednávky z výroby a poskytuje následující:
• Bezproblémová integrace zařízení6 : Zařízení jsou zaregistrovaná v preferované platformě Modern Device Management jako součást výrobního procesu, což snižuje nutnost druhé konfigurace ze strany IT oddělení.
• Registrace po odeslání: Zařízení se zaregistrují do 48 hodin od data odeslání objednávky, aby bylo možné přiřadit uživatelské profily ještě před doručením.7
• Automatizace a vykazování: Automatizace zajišťující rychlou a přesnou registraci zařízení a specializované reportování, které umožňuje lepší monitorování, efektivní správu dat a bezpečný přístup k registračním údajům.
• Nastavení služby Intune: Možnost použít uživatelské profily a nastavení Autopilota z nástroje Intune pro zjednodušení práce po vybalení z krabice.8
• Nájemci a skupinové značky9 : Podporuje jednoho nebo více nájemců, pevné nebo dynamické skupinové značky.10
• Možnost kombinovat služby: K dispozici jako samostatná služba nebo možnost kombinace s dalšími konfiguračními službami pro bezproblémové zavádění zařízení.11
Očekává se, že služba registrace zařízení HP bude celosvětově dostupná v únoru 2025.

Kromě toho společnost HP rozšiřuje dostupnost certifikovaných repasovaných počítačů HP a přidává další zařízení do svého portfolia HP Renew Solutions. Rozšířením portfolia HP Renew Solutions poskytuje společnost HP zákazníkům více možností, jak dosáhnout cílů cirkulace a zároveň udržet produktivitu zaměstnanců pomocí optimálně výkonných zařízení.
Rozšířené portfolio certifikovaných repasovaných počítačů HP bude zahrnovat:
• HP EliteBook 830 G8 (pouze pro USA)
• HP EliteBook 840 G8
• HP EliteBook 850 G8
• HP EliteDesk Mini 800 G6
Všechna tato zařízení mají standardní jednoletou záruku, nyní bude v nabídce i možnost dvouletého nebo tříletého balíčku podpory Offsite.
Certifikované repasované počítače HP jsou již k dispozici v USA a ve Francii, letos v dubnu budou k dispozici také ve Velké Británii, Španělsku, Švédsku a Nizozemsku.
„Firmy stále častěji integrují do svých obchodních postupů cirkulární hospodáření, což je dáno preferencemi spotřebitelů, závazky zákazníků a novými vládními předpisy,” řekl Grant Hoffman, SVP Operations and Portfolio, HP Solutions. „Vzhledem k tomu, že zákazníci hledají řešení, která by tyto potřeby splňovala, prosazujeme širší nabídku certifikovaných repasovaných zařízení HP s dostupností ve více zemích, abychom jim poskytli spolehlivá řešení, která splňují jejich požadavky na výkon i udržitelnost od důvěryhodného technologického lídra.”

Exit mobile version