Podle informací předních internetových portálů upravila společnost Google v minulém týdnu své logo. Na tuto informaci pružně zareagovalo pražské datové centrum Coolhousing, které provedlo ve svém logu rovněž „razantní“ změnu. Díky posunu kuliček dokonce předčilo právě zmíněný Google. Jedná se samozřejmě o drobnou recesi, avšak v často ustrnulém prostředí IT jde o příjemné odlehčení.
V novém logu Google došlo k posunutí písmen „g“ a „l“ o 1px doprava s tím, že písmeno „l“ se ještě posunulo i o 1px dolů.
Coolhousing ve svém logu posunul kuličky o 2px
V Coolhousingu se rozhodli zajít ještě o něco dále a kuličky, které jsou součástí loga, posunuli o celé dva pixely doprava. „Velkých změn se nebojíme. Jsme velice revoluční a dovolíme si posunutí o celé dva pixely,“ píše Coolhousing na webu.
„Coolhousing chce rovněž dát najevo, že se ve své práci posouvá někam dál, proto jsme se rozhodli též pro posunutí prvků v našem logu“, sděluje Jiří Dvořák, specialista marketingu v Coolhousingu.
Ve světle proběhlých změn ve vlastní síti tak dává Coolhosuing jasně najevo, že se drží i dalších aktuálních trendů.
Další informace naleznete na webových stránkách Coohousingu: http://www.coolhousing.net/coolhousing-po-vzoru-google-posouva-kulicky.html .